HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 HiFi Norr hos Janne/Skönt Ljud i Umeå
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2006/11/21 :  00:33:57  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
quote:
Janne har lite nytt smått och gott på intåg, inte minst på vinylsidan

Heja Norrland och lycka till

J. Ullberg
Go to Top of Page

duck77
Member

135 Posts

Posted - 2007/02/13 :  19:05:52  Show Profile Send duck77 a Private Message  Reply
Hej!

Var där med några kompisar i helgen, PÅ en Söndag snacka om kund vänligt. Lung avslappnade miljö, med tung HIFI.

Ett ställe att rekommendera för alla Norr om Dalälven.
Nu är man grymt sugen på nya Högtalare, frågan är bara vilka.....

Mvh

Sjösse
Go to Top of Page

Krellman
Member

170 Posts

Posted - 2007/03/03 :  02:11:17  Show Profile Send Krellman a Private Message  Reply
Jag håller med sjosse : snacka om kundvänligt, jag fick vara där SJÄLV när janne jobbade (vi hade ju träffats förr) så jag kunde koppla runt o prova o bestämma mej, och bestämde mej gjorde jag, o janne levererade inom utsatt tid(inte helt vanligt hos andra), precis som han lovade,trevlig kille, ringde då o då o kollade att det gick bra, 5 points av 5 möjliga så nästa steg är ett återbesök (med euphonic om han inte är för besvärlig)för att kolla in vinylen janne beställt hem.
Fast det är klart, är några andra i hifi-norrgänget snälla är säkert de välkomna också

Ibland är tur bättre än förstånd-sa mannen som kastade en sten efter hunden och träffade svärmor
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000