HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 njuta!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2006/11/22 :  07:53:20  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Som sagt byt kuddar på Gradolurarna så blir de mycket skönare

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Klenkar

1157 Posts

Posted - 2006/12/09 :  16:23:42  Show Profile Send Klenkar a Private Message  Reply
Det låter mkt bra.........lyssnar varje dag.....saknar inte högtalarna nänmvärt, fast hoppas att stegen kommer snart. En del inspelningar är inte längre lyssningsbara utan att crossfeeden är inkopplad. De låter skumt utan.....det enda problemet är att jag har fått för lite sömn under en månads tid.......trött..jäsp.....vill inte sluta lyssna
dd
ps portan är en pryl som jag också använder dagligen, vid datorlyssning, den har blivit ett måste.....rekommenderas

...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers...

Edited by - Klenkar on 2006/12/09 16:48:05
Go to Top of Page

Klenkar

1157 Posts

Posted - 2007/02/23 :  22:05:02  Show Profile Send Klenkar a Private Message  Reply
Nu är min Meier samling kompletterad med ett par amp ettor.....40watt som låter otroligt rent...
dd

...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers...
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000