HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Hifi-träff hos Skurt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/10/22 :  18:02:19  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply

Vilket jädrans fint system!!!

Vad var det för skiva med Eliot Fisk?

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

Skurt
Medlem i AÖ

272 Posts

Posted - 2006/10/23 :  01:03:03  Show Profile Send Skurt a Private Message  Reply
Tack. Jag hade glömt bort skivan, vi lyssnade ju inte ens på den. Det är i alla fall en Mark Levinson inspelning, hans favorit tror jag. Låter ganska bra kan jag meddela Finns numer på SACD också: http://www.redrosemusic.com/sacd.shtml
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/11/06 :  11:47:59  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Nu har Jag och Lena samt "Ulf" här på forumet besökt "Skurt" i lördags... Och att det står ett system med KVALITETER hos denna unge man "Skurt" är utom allt tvivel..

Mer om detta kommer senare

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Skurt
Medlem i AÖ

272 Posts

Posted - 2006/11/07 :  00:34:28  Show Profile Send Skurt a Private Message  Reply

Nu får du snart börja reportaget, jag vill ju se vad ni mer haft för er under veckan som gick...
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000