HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Mitt är fett,men det kommer lite i taget & sakta
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

JAWEN
Member

310 Posts

Posted - 2010/11/03 :  22:27:10  Show Profile Send JAWEN a Private Message  Reply
Tack för stödet människor.

Det har blivit alldeles för mycket på alla plan men jag har inte haft något val, att sluta bygga med massor av lån och ha ett hus som man inte kan flytta in i löser inget.
Måste bita ihop ett tag till, för min familjs skull, för det gamla huset vi bor i under tiden läcker in på upp till 20 ställen när det regnar kraftigt, och elräkningarna på vintern är 7000 kr/mån på endast 60 kvm......det håller inte.

Har tänkt på dig ibland Johan, om hur din sits var i lägenheten din förut , allt blir så jävla jobbigt och huvudet bara snurrar, det var bra du fick lite proffshjälp där och grattis föresten till en cool lägenhet.

Och barnen ja....utan dom hade jag kanske inte stått här idag för dom ger en massor av possetiv kraft, och självklart tröttar dom också ut en ibland, det ska man inte sticka under stolen.

Musiken för mig har hela mitt liv gjort att jag kan "ladda" batterierna och må bra, några timmar framför stereon i veckan har alltid gett mig mer tillbaka, än vad någonsin semestrar, smärtsillande medeciner eller annat någonsin kunnat ge.

Men denna tid när jag som mest behövt musiken, så har jag inget system uppkopplat eftersom det lilla rum jag hade en tid är fullt med grejer, och överallt är byggdamm.
Så det får stå nedpackat och skyddat, och jag har i alla fall ingen spelare.

Längtar som en idiot att kunna koppla ihop något, och låta 110-115 db fullständigt bomba min kropp med energi :-)

Ha´de grabbar

MvH Jawen

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000