HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Stänga skivor
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

McEnroe
fd ARCshark, 100.000-klubben

1486 Posts

Posted - 2006/04/09 :  15:04:55  Show Profile Send McEnroe a Private Message  Reply
Tjenamoss!
Har en pioneer dvr520h.har kommit en bit i min stencilerade beskrivning.En grej jag inte kan läsa mig till är hur man stänger skivorna så andra kan se dom?Sen undra jag om man kan stänga skivor man spelat in i efterhand.Typ att den är ju öppen så andra inte kan se den,alltså måste min spelare ta den som ej stängd.kan jag då komma in på den mappen med en begäran att"stäng skiv.atan för he....."Lite desperat......garva gör vi sen!

I was talking to myself!

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2006/04/09 :  18:39:40  Show Profile Send gcs a Private Message  Reply
I menyn till din dvd-recorder kan du hitta något som heter finalizing vilket då betyder att du stänger skivan. Sedan kan man spela av skivan i vilken DVD som helst.
Go to Top of Page

McEnroe
fd ARCshark, 100.000-klubben

1486 Posts

Posted - 2006/04/09 :  21:28:29  Show Profile Send McEnroe a Private Message  Reply
gcs
Det är så enkelt.Mitt framför näsan.Tack så mycket för hjälpen.

I was talking to myself!
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2006/05/25 :  00:09:27  Show Profile Send whiskyman a Private Message  Reply
När skivan är klar kommer det upp ett meddelande om att stänga skivan. Gäller åtminstone Pioneer DVR-530 H-S. För att öppna en låst skiva finns det ett kommando i vänstra menyn efter att du gått in på kopiera delen . Mvh Kristofer
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000