HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Kas-träffen (Karlstad) i bilder
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Hajfi
Member

531 Posts

Posted - 2006/02/23 :  09:28:01  Show Profile Send Hajfi a Private Message  Reply
Mayro:
Ja det är nog den butiken du menar. Tommy bor förresten i Kristinehamn.

Stereotypen
Go to Top of Page

Hajfi
Member

531 Posts

Posted - 2006/02/23 :  09:32:57  Show Profile Send Hajfi a Private Message  Reply
JonasZ:
Jo jag brukar också tänka så ibland, om man tagit de där Cervin högtalarna istället
Sådana här intressen kan lätt gå till överdrift, det är alltid någon ny apparat som man siktar på.
Man sitter aldrig nöjd.

Reel to reel:
Jag hoppas det inte gör så mycket att vi går lite off topic

Stereotypen
Go to Top of Page

zemtex
Starting Member

46 Posts

Posted - 2006/02/23 :  09:45:38  Show Profile  Visit zemtex's Homepage Send zemtex a Private Message  Reply
Kul med Dynamic Precision.. Det syns jeg også :)

mvh Kai
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/02/23 :  09:55:05  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
quote:
Jag hoppas det inte gör så mycket att vi går lite off topic

Å nej då!
Snacka på ni,det är bara kul

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

Larsen
Member

833 Posts

Posted - 2006/02/23 :  21:32:33  Show Profile Send Larsen a Private Message  Reply
Tommy är en hyvens kille och ÄRLIG! Någon kanske även träffade honom på ReDaFi när den butiken fanns i kd? Nu befinner han sig en hel del hos Hifiklubben i Karlstad.

Träffen kommer definitivt att finnas kvar länge i minnet. Kul var bara förnamnet

Har ingen koppling till varumärket Larsen
Go to Top of Page

snare2
Member

547 Posts

Posted - 2006/02/23 :  21:35:26  Show Profile Send snare2 a Private Message  Reply
Kommer jag bara loss på nästa träff så kan det bli mera Dynamic i form av den nya A1:an.

Som sagt , värmlands nya uttryck är så att säga "Dynamic åt folket" :-)
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000