Här lägger vi nu bilderna från vår första träff, som blev en stor succè enl,mig. Tänk att det finns så trevligt folk bakom skärmen! Inleder med ett litet foto så får dom andra haka på.
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Det verkar finns VÄLDIGT händiga killar i Karlstad. Otroligt snygga HF-LS1:or Och dom stora tvådelade kolosserna, är det Wilson av lite äldre modell tro eller är det ett DIY projekt?
japp faktiskt så släpades (ordagrant) det dit ett par "valpar" a`70kg. Men oj vilket tryck det var i dom lådorna. Någon som stod framför basarna på dansbanan(och njöt) på 70-talet fattar vad jag menar. Det spelades en låt med bara trummor,och det var i princip som att få en smäll på käften ibland :-))))
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Det största haksläppet stod dock min hustrus högtalare för Jo det är faktiskt sant, men mer om det kommer säkert, då jag inte vill komentera det hela iom att jag inte är helt opartisk i sammanhanget
Vill tacka vår värd (och alla deltagare) för en mycket trevlig träff. God mat, gott sällskap och massor av musik. Kan det gå fel? Nej! Kommer strax bilder från mig med.
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Får börja med att tacka värden för en stor gästfrihet och rakt igenom så var det en munter och bra stämning på träffen. Vi var där betydligt längre än förväntat då vi kom dit vi 13.00 och var på färd tillbaka vid 23.00 tiden. Kul att visa även andra på forumet att det finns även intresserad här i värmland.
Det ser ut som att ni hade trevligt, räkna med mig nästa gång. "Ack Värmeland du sköna"... En tur till de Värmländska skogarna säger man inte nej till.
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister