HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 eoJEUD Besöker Hövdingen HFLS1 o Dipolbas
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/13 :  21:12:29  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Nej, Tack Ohmega.. Jag har fått DIYare som någon fyndig person lyckades klämma ur sig (tror det var Bossebula) :)
Hade det inte varit för brist på verkstad, bil och framförallt pengar och tid hade det säkert varit mycket mer. Kanske lika bra såhär.

m_persson79: Ja det måste du! Detsamma gäller dig. Hörde du fått nytt jobb och nya grejor (eller iaf på ingående). Dessutom hittade jag din "Brothers in arms" här som jag tycker du borde hämta ;)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2005/11/13 :  21:40:52  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Med risk för att få halva forumet emot mig så tar jag åt mig (ytterst) lite av äran för att det låter så bra i basregionen hos Fredrik. Jag besökte honom när han bara hade HFLS-1'orna och det lät bra men jag sa att det saknades en del bas. Och nånting hände då i Fredrik verkar det som, en reaktion i stil med Dr Jekyll & Mr Hyde. Eller kanske snarare: "J*vla Lundabo, komma här å säga att det saknas bas, jag ska minsann visa honom och hela forumet".

Och det verkar han ha gjort! Jag kommer gärna och provlyssnar igen. Sen får jag muta till mig ritningarna på allt...

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/13 :  21:52:17  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Hehehe. Jo det ligger något i det Bosse ;D
Jag har en liten Per G som bor innnom mig och som tänker "jasså? passar det inte, då jæflar"

Ritningarna finns inte ;) det är bara att bygga och se hur det blir. Skapa lite egna ritningar efter vad man kan utläsa på nätet och sen skapa sina egna uppfattnignar och kanske ändra om det inte stämmer så bra.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/11/21 :  16:29:38  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
quote:
Ritningarna finns inte ;) det är bara att bygga och se hur det blir. Skapa lite egna ritningar efter vad man kan utläsa på nätet och sen skapa sina egna uppfattnignar och kanske ändra om det inte stämmer så bra.
Hehe. Stryk det där med "nätet" så var det ungefär så som en annan designa/byggde möbler på skolan. Lärarna dissa det stenhårt! Men jäklar vad bra det blev! Dessutom lögn i helv... att kopiera?

M

Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000