HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Pub lör 22/10 @ Fagans, Malmö
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/10/24 :  00:50:01  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Står det Porter-Kanin på din mage tobbe? heh
Man såg inte så bra genom de där brillrona. Säg inget till Mayro, men det är ingen tjej som står bredvid honom i trappen och raggar!

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/10/24 :  00:54:28  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Och med denna bilden så är mitt bidrag till pubkorten slut..



Lite forumledning. Lite utställare o lite eojued samlat på en bild...



Och vår hövding igen. Så alla ser mannen vi ska tacka för detta eminenta forum klubbstugorna...
Mannen som förkroppsligar eojued rent av. Vår kära hövding "vemsom".


Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/10/24 01:07:23
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/10/24 :  02:08:20  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
quote:
Står det Porter-Kanin på din mage tobbe? heh
Man såg inte så bra genom de där brillrona. Säg inget till Mayro, men det är ingen tjej som står bredvid honom i trappen och raggar!




Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/10/24 :  10:53:12  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Fixade lite av Gemenis bilder men Knaak vill inte ta emot alla ??


ett munter gäng


Pac säger nått roligt till Nicks o Per Jeppsson



Här har ni eoJEUDs Överbefälhavare o Skarprättare




Till vänster har vi den skyldiga för dessa bilder o till höger en icke medlem. Jag känner igen han o det är nog från min tid som musikant då han är aktiv inom det området. Trevlig var han med

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2005/10/24 10:56:14
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/10/24 :  10:56:42  Show Profile Send matte76 a Private Message  Reply
Många är ju riktiga sötnosar!!

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/10/24 :  10:59:37  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
O hur 17 ska man tolka det

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/10/24 :  11:34:34  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
man ska ju tolka det som det är ju. DVS att vi är ena riktiga snyggingar allihopa..

Du såg ju hur damerna kollade in oss på puben o var ledsna deras killar va med ju..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/10/24 :  12:00:45  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply


Ja så måste det ha varit!


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/10/24 :  12:19:24  Show Profile Send matte76 a Private Message  Reply
Ja, det var JUST så jag menade...hrrmmmm......

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

Patrik
Aston Martin

613 Posts

Posted - 2005/10/24 :  12:38:59  Show Profile Send Patrik a Private Message  Reply


Vad är nu detta?

[green]It's all about the music![/green]
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/10/24 :  12:54:51  Show Profile Send matte76 a Private Message  Reply
quote:
Vad är nu detta?


Armen på en raggare från Jämshög? Kan det vara det?

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2005/10/24 :  12:57:42  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
rygg

Nästa år.... Dåååååni !!
Då skall jag dricka baren torr !!! (inte så svårt, bara Schweppes för mig)

Kul med en så'n lyckad kväll själv lyckades jag fånga de två sista timmarna på Söndagen.

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/10/24 :  14:40:00  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Visst är det ett fint "detaljarbete" gjort på den vikingen

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2005/10/24 :  18:37:52  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
Hmm, hade varit as-kul att ha varit där!
Kul att se så många fejs från "Jämshög Expo"..

Nåja, hoppas att vi kan synas vid ett senare tillfälle!

(Den där raggar-tattisen känner man ju igen..)

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/10/25 :  01:05:41  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
quote:
Du såg ju hur damerna kollade in oss på puben o var ledsna deras killar va med ju


När Zalve , Pac o jag kom hem på fredag från mässan så stod grantösen o hennes polare utan för porten , drack vin o hade det kul. Stina är väl 22-24 år tror jag men töserna bjöd in oss 3 gubbar direkt

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/10/25 :  01:08:31  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Dax att göra bort sig

Vole är till vänster i bild o så jag med tungan , bakom mig ser ni HJ


JD o VOLE


U1 till vänster o tuffingen till höger är Unbeliver


>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/10/25 :  01:46:29  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Kom på en sak om gaddning , här är bilder på en polares arm











Modellen

Vad jag gillar med hans gaddning är att även det där blänket från en orms fjäll är inlagt. den är ungefär 1000% snyggare när man ser den på riktigt

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

pdmlmember
Member

309 Posts

Posted - 2005/10/25 :  10:10:47  Show Profile Send pdmlmember a Private Message  Reply
Jag gillar normalt inte tatueringar men den var helt klart intressant!
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/10/25 :  13:32:38  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
härlig bildserie johan... Ett jäkla jobb bara att hålla färgerna levande i längden bara... Det va det som avgjorde min utan färg...

Men oj om man orkat med bara...

Fasiken va man längtar tillbaks till att ses igen med er alla goa gubbar..Helt otroliga allihopa....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/10/25 :  15:59:19  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Vi 4 från Creative Audio håller med dig Tobbe ....
för långt imellan ...... Vi tackar för en trevlig kväll !!

Wolfgang

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2005/10/29 :  00:37:33  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply
Det var ovanligt få som ville testa mina strip-vision-goggles - Tobbe bara faktiskt. Jag tror dessutom inte han testade super nightshot-läget där det verkligen börjar hända grejer!

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/10/29 :  01:02:51  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Jag testademinsann också.. där ute... fast de satt inte så bra utanpå mina vanliga

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2005/10/29 :  01:09:31  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
calle jr: ovanligt starka cigg?

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2005/10/29 :  10:04:00  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply
Nejnej! bara snus o Kilkenny. Viss berusning från all vacker hifi på mässan tillkommer.

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000