HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 eoJUED har besökt ART sound Danmark del4 sid16
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 18

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:23:43  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
japp. Skall börja med hur jag "skällde" ut Kineserna här. Detta då dom jäklarna levererade vita fina handskar. Fast med FYRA fingrar...

Fast det visade sig att dom enbart vikt in tummen inuti handsken.. Men detta såg man inte då handskarna var så pressade samt tunna.

Men fingrarna var ju fem juförlåt Kina...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:28:35  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Så på med dom. Samt självklart klädd i min ena "folkdräkt" så börjar "bygget"...

Och här ser ni mig i full aktion. Samt mer av min jämshögs folkdräkt också..

Så man håller ju "stilen" självklart ... Även om man numera är en snobbig ägare av en prestigespelare ju...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Draken
Member

1550 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:29:08  Show Profile Send Draken a Private Message  Reply
Oj, oj, joj!
Det var det värsta ... på...... länge!

MERA!

Sticker ut i garaget en liten stund å "pular" lite.(inte vad det betyder på danska).
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:31:22  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Angående kortet på handskarna ovan.. Det var taget med alvar.. För att visa HUR förbaskat korkat va.. Att ha fyra fingrar.. Så inget arangerat där inte.. Jag bjuder er på min "nesa av förnedring" då lenas klingande skratt kom farande då jag "hittade" den saknade tummen

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:32:56  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Haha Tobbe du är för j****g, välkommen i Operagänget.

Nu är det snart läge för lite jämförelser med min Consonance 2.2 mk "IV"

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:36:41  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

tävlingen börjar direkt... Javisst per...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:39:42  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Ska han köra balanserat ut från droplet'n tro?

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:40:47  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Det där kallar jag en Denver-Moddning!

M
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:42:08  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
en cd har ju en fjärr också.. Denna är väl att anse som välbyggd. Men kunde dom inte bjuda oss halvblinda lite lite större text o knappar...

Per g jeppsons spelare har ju fjärr som en halvdöd ser o kan känna sig fram med.. Dessa myrägg under fingrarna lämpar sig för små kvinnohänder o inte mäns kardor..

Detta är en sak dom borde "se över" till senare modeller... Men ok.. Man byter ju bara låtar o spolar med den.. Så lite "skit samma" känsla inkommer... Fast.. som sagt. Nästa modell så..Eller så inkommer annat som utnytjar denna fjärr senare.. Tiden utvisar hur det är med den saken..

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/09/21 19:42:53
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:42:22  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Tobbe..... YX MODDEN !!!!!

//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:44:57  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
den skall moddas wolfgang.. var så säker.. nätbrunnen har jag redan inköpt ju som sagt...

rodium...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:45:26  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
quote:
....jämshögs folkdräkt......

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Draken
Member

1550 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:48:00  Show Profile Send Draken a Private Message  Reply
Vaaa - ett grytlock?
Öppnas locket så?
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:48:47  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
ja folkdräkt...

Lite stilstudie av fossingarna som masakerade Lenas bord i tv rummet då.. Jag glömde bort viken av 30 kg.. Och vred resolut runt den...

Lena vill ha nytt bord säger hon

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:50:01  Show Profile Send matte76 a Private Message  Reply
Den bilden med Tobbe med vita handskar ovanför spelaren borde läggas ut på nätet, tex på Aftonbladet.se. Rubrik "En äkta hifinörd tar till hårdhandskarna"

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:51:18  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Jag måste bara säga en sak. Jag anser denna spelare VÄXA i design över tid..

Den är svår att INTE ha tankar om i varje fall...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Draken
Member

1550 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:52:52  Show Profile Send Draken a Private Message  Reply
Du "transingen" jag var ut å mecka med, väger 21 kg!

Å detta är nästan tio till?

Jag bara tappar hakan "En gång till".
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:56:18  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

mera CD porr grabbar...

Nu är det en bild kvar... Som jag sa så var den en bunt kort tagna ju.. Och jag hoppas dom räcker...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  19:58:55  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Draken. Du ser bilden med instruktionsboken bredvi spelaren.. Det är ett A4 ark stor bok.. Då ser du HUR stor denna cd verkligen är..

Mina slutsteg ser puttiga ut...

bordet den står på är 78 X 58 cm....

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/09/21 20:00:52
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2005/09/21 :  20:03:52  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Ytterligare ett kanon reportage mayro! Grattis till köpet av cd. Nu till det viktiga. Vad skall du göra med spelaren och när får vi se insidan av den?

/J
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2005/09/21 :  20:05:40  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message  Reply
Fin spelare mayro, men måste man ha dom smått kvinnliga dropparna i glas på locket? Ser ut som Lena lagt sina örhängen där..

Hehe, bli inte sür nu..

Som sagt, imponerande CD!

Ska låna hem en Consonance 2.2 mk3 i helgen(om DVD-Huset vill..)

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

Draken
Member

1550 Posts

Posted - 2005/09/21 :  20:08:24  Show Profile Send Draken a Private Message  Reply
Kul med bilder på "vanvettiga" prylar!

Stort.. större ... störst!
Jag darrar i hela kroppen.....

Hoppas att allt blir vad du hoppats på.

GRATTIS
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/09/21 :  20:13:48  Show Profile Send matte76 a Private Message  Reply
Vilka mått har besten? Undrar om den får plats hemma hos mig??

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  20:24:18  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Jag hoppas alla ser hur förbaskat fin denna spelare är på denna bild.....

Den spelar exakt som bilden säger. Med försiktigt skimmer o glöd.. Men briljerar där den ska göra så..

Det krävdes en hel del lyssnande innan Denvern fick se sig slagen på ALLA parametrar samtidigt..
Denna OPERA DROPLETT vann mitt hjärta redan vid tredje tonen då jag hörde den.. Det är enligt mig en fantastisk spelare...För rent larviga pengar rent ut sagt...Om man ser vad man får mot vad den ger är det ett rent kap...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/21 :  20:39:06  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
quote:
Ska låna hem en Consonance 2.2 mk3 i helgen(om DVD-Huset vill..)

Gör det.. Du kommer inte bli besviken tror jag...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
Page: of 18 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000