HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/12/06 :  17:36:00  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
HALLÅ
Jag har saknat er oxå och allt "värdelöst vetande" Kan verkligen behöva tips på glutenfritt... alla prover är inte klara än men jag kan fasen inte äta vanlig mat för min kropp "ballar" helt ur. Läkarna tror att min depression, som legat som ett "filter" över skallen, beror på en ev. glutenintolerans. 2002 fick jag B12 brist och hade bara den s.k Läkaren gjort fler prover kanske jag hade sluppit mått så här skitkass i 5 år!

Nåja nu ska den här grabben utbilda sig till Personlig Tränare och rocka fett på gymgolvet Fasen vad skönt att livet ser ljusare ut! Hoppas ni alla mår bra? Nu ska jag dra till Sats och svettas lite.

Vi höres
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4162 Posts

Posted - 2006/12/06 :  18:11:21  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Man är inte så stark innan man får glutenfri kost om man är intolerant. Har själv varit där o vänt.

Behövs tips på glutenfritt så hojta vad du är ute efter. Statistiskt sett så borde vi vara några stycken.
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/12/06 :  19:06:28  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
JAJA Håkan! Du tänker flirta in dig hos en hejdundrandes hög med välsvarvade 20 åringar! Menar varför ska man annars bli persolig tränare!

Skönt att ha dig tillbaka här iaf!

Lev väl och håll oss uppdaterade om dina havanden och vetanden!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/12/06 :  22:00:09  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Hmmmm hur mäter man vibrationer i anlägningen/rummet????

Funderar på att bygga mig en seismograf...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/12/07 :  04:05:28  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Bara två timmar arbete kvar för denna vecka... sen börjar jag inte förrns på tisdag morgon!!!

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/07 :  05:35:55  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
snart bara 1 dag kvar,,,, Sen är det LÅNG ledighet!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2006/12/07 :  08:13:56  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Blir lite avundssjuk på din julledighet

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/07 :  14:31:35  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Får se hur långe den varar...
("Julen vara fram till påska,,,")

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2006/12/07 :  15:08:09  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
quote:
Jajjemen, jag fick mig en Mackmyra Preludium 03 även om den var slutsåld innan jag kom till bolaget

Hmmmm! Det är magiska saker på gång

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.

Mr 500!
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2006/12/07 :  15:52:15  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
skulle ner och köa sen 05 imorse för att få mig ett nintendo wii först i kön och snubben öppnar och säger att han ej fått det (klockan 10,02). Dagen pajjad----

sen hård förhandling och är nu snart ägare till ett annat tv spel mycket billigare...sweet

13 spel konsoll, 2 handkontroller 2 minnen porto allt för 1550 spänn bara för att det är förra generationens tv spel. till råga för allt man kan använda spelen och kontrollerna i det nya tv spelet med om jag köper det sen med. dvs inget förlorat allt vunnet...nu skall man bara få en flaska whiskey i julklapp så...

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/08 :  05:14:37  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
50 min kvar på denna arbetsplats, som man varit på i 13 år...

Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2006/12/08 :  09:26:55  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Zalve

ska du byta jobb? Var skall du börja nu?

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/12/08 :  11:34:05  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Jerico har ett tråkigt liv idag!!

och jag skrattar åt honom

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/12/08 :  14:57:45  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu har jag ett bra liv! Jag har nämligen slutat jobbet för veckan!!!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/08 :  16:51:49  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Mickey: Vi får se på måndag vart ev blir

Go to Top of Page

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2006/12/08 :  17:39:49  Show Profile Send DIESEL a Private Message  Reply
Kvällens test av julrelaterad dryck går under temat "survival of the fittest"

(läs signaturen under mitt inlägg )

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/09 :  09:36:24  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
...och så satt man badets relaxavdelning och slappar...
Titt,, så hade de en web-corner

Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22012 Posts

Posted - 2006/12/09 :  09:50:23  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

13 9 minuter kvar till stängningsdags. Oj vad nervös jag är!

Hur är de brukar säga innan flyget avgår...

"Last call for travelers with HiFiForum airlines!!!!!"

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/12/10 :  20:08:37  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Men jag åker fört ut i det nya tåget!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/12/11 :  19:22:05  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
163 besökare på forumet just nu

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2006/12/11 :  19:41:43  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Snybbig, 39 graders feber och grymt ont i huvudet. Vinterns första influensa?

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/12/11 :  20:09:18  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
usch

Krya på sig !

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/12/12 :  06:38:15  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
min hund har blivit en tenor...

mitt system
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:21:10  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Det finns många berömda tenorer....

Febern börjar krypa under 38 grader, kanske feberfri imorgon.

Micke

Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8781 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:25:00  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Bytte från Stevenson till Loefgren på svarven i sovrummet och det låter mycket bättre.

Edit:
Vad i hela fridens namn, lade på Eva Dahlgren och fastnade halvliggande på sängen. Detta är oförskämt med receiver, svarv, och högtalare från andra halvan av 70-talet, 10 år gammal högtalarkabel från Teknikmagasinet samt skivspelarsladd från Clas i sjön (egenhändigt ditlödd för att den gamla var dålig). Det enda nya är en Grado Red inköpt i mycket lätt begagnat skick (10-20 timmar) för 300:-.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler

Edited by - ztenlund on 2006/12/12 18:18:18
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.71 sekunder. Snitz Forums 2000