HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/12/03 :  15:05:38  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu har jag rensat avloppsröret från handfatet på dass...

Snacka om att det hamnar mycket gros där.

Så nu firar jag med nymalet kaffe!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/12/03 :  15:44:47  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Jag bakar saffransbröd...

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Neville
Member

421 Posts

Posted - 2006/12/03 :  15:48:45  Show Profile Send Neville a Private Message  Reply
Av någon j*vla anledning ska grannarna alltid borra i sina väggar på söndagar... står det med i bibeln eller vad?
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/12/03 :  15:50:13  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Neville: Det är därför man har en volymkontroll som inte slutar förens "grannarna åker på semester i en vecka" läget är passerat!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8781 Posts

Posted - 2006/12/03 :  16:02:13  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Neville:
Här håller grannen under på och spikar, fast det är relativt sporadiskt dock.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/12/03 :  16:21:32  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Har PRECIS bokat tid i tvättstugan

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/12/03 :  17:21:35  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Saffransbrödet blev gott - väldigt gott

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/12/03 :  18:46:36  Show Profile Send dwain a Private Message  Reply
funderar på å köpa en ny bärbar men är totalt pank. Har en amd athlon xp1600+ just nu med 380mb minne å 20gb disk å 64mb separat grafik. frågan är om det är lönt å byta
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/12/03 :  18:48:13  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu har jag svullat i mig en massa potatis sallad och grillade revben!

Det var gott!

OCh sitter och väntar på kaffet så jag kan skölja ner mina balerina kex. Har tofe mint och naturell att välja på!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

traveller
Member

132 Posts

Posted - 2006/12/04 :  00:31:05  Show Profile Send traveller a Private Message  Reply
Sitter här och gör ingenting, måste vända på dygnet.
Vad kan man hitta på för skoj fram till ca 05.00?
Kanske skulle ta sig en kopp kaffe.

» Min anläggning
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/12/04 :  07:33:15  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
KAFFEEEEE!!

om 27 minuter

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/12/04 :  11:46:55  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
quote:
Jerico: Låga blodvärden? Varit risig eller???

Ja fy fasen. Dels har jag varit inne i en rätt tung rehabtid (sedan aug). Nu är livet lite lättare igen och äntligen ser det ut attt hålla i sig. Mitt i skiten åkte mitt blodvärde ner till 57!!! Ingen fattar hur fasen jag fixat att ens stå på benen. Mitt järnvärde var obefintligt... gjort en massa tester och tagit prover från helvetet. De misstänker glutenintolerans men ingen vet än vad fan det är. När sådant här händer så betyder inte ens hifi ett skit :-) I morgon ska jag ta mig till gymmet och se hur det känns att träna igen.

Mvh Håkan

Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2006/12/04 :  12:44:28  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message  Reply
Jajjemen, jag fick mig en Mackmyra Preludium 03 även om den var slutsåld innan jag kom till bolaget

/Jonas

Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Breddan
Member

200 Posts

Posted - 2006/12/04 :  17:30:14  Show Profile Send Breddan a Private Message  Reply
Min far tog ledigt idag för att kunna stå och köa för den whiskyn. Har man intresse så har man!

"less is MORE" "MORE is better"
Go to Top of Page

ztenlund

8781 Posts

Posted - 2006/12/05 :  09:06:15  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Dricker stora mängder kaffe...

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2006/12/05 :  09:23:08  Show Profile Send Jonas a Private Message  Reply
Jag är trött och seg i huvudet, även om det är bättre idag än igår. Imorrn är nog sviterna efter helgen helt borta hoppas jag. Desstuom längtar jag efter min flickvän. Fan vad jobbigt det är att bo 42 mil ifrån varann även om vi ses nästan varje helg. Hoppas på bättring på den punkten snart dock.

"My head kissed the ground, I was half the way down"
Mina system
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/12/05 :  18:12:36  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Jag är förkyld och tycker livet är ganska trist!

Tur att man har en kopp kaffe i handen!!!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/12/05 :  18:14:43  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
jag pratar med dig

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

ztenlund

8781 Posts

Posted - 2006/12/05 :  23:02:35  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Nyss ätit upp en hel ananas själv. Ska det göras så ska det göras rejält.

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/05 :  23:59:13  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
FIKA!!!!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/12/06 :  00:14:19  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
gottegrisar

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/06 :  00:32:51  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
2 falska cappochino... Nåja,, bättre än standard selecta-kaffet..

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/12/06 :  00:45:19  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
quote:
Hej allihop :-) Tråden lever och det gör jag också.... trots låga blodvärde och glutenskit i kroppen Känns skönt att kunna skriva här igen efter en resa i "låglandet". Ska ta tåget till syrran i Ängelholm idag, känns STORT för mig att kunna vara ute bland "folket" igen. Hoppas ni alla mår bra och laddar inför julskinkan

Vi hörs,
Håkan

Hååååkan

Där är du ju vi har ju saknat dig hur mycket som helst.
Om du vill ha tips på glutenfri mat , recept ect så hojta till.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/06 :  00:56:15  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
YES!!!!

He's alive,,, Vi har saknat i tråden (och förövrigt oxå)

Go to Top of Page

traveller
Member

132 Posts

Posted - 2006/12/06 :  16:10:57  Show Profile Send traveller a Private Message  Reply
Bilen klarade precis besiktningen, skönt.
Det får firas med kaffe och pepparkakor.

» Min anläggning
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.66 sekunder. Snitz Forums 2000