HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Psyrico budget Vincent+Jbl
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

psyrico
Starting Member

19 Posts

Posted - 2005/06/13 :  21:46:57  Show Profile Send psyrico a Private Message  Reply
Hej alla.
Jag har varit passiv medlem ungefär ett år. Har läst många trådar och lärt mycket och haft roligt under tiden. Tänkte att det väl är dags att skriva lite kortfattat om min anläggning.
Jag har aldrig haft pengar i massor så det har alltid varit glest mellan inköp och billiga alternativ som varit intressant.
Just nu har jag
Förstärkare Vincent 233 inköpt förra året,
cd-spelare Marantz 5000 även den inköpt förra året
Högtalare Jbl LX55 inköpta tidigt 90-tal.
Skivspelare Technics sl-2000 gammal sak upphittad i soprummet.
Allt utom förstärkaren är inköp begagnat. Om man kollar pris(12000) kontra ljud är jag verkligen nöjd även om jag nu har börjat bli mer mer sugen på ett par nya högtalare. Hade tänkt mig ett par Jmlab 920.1 begagnade. Tyvärr är de ju monsterstora men tror det skulle funka fint med stärkaren.

StefanL
Member

1020 Posts

Posted - 2005/06/14 :  16:25:30  Show Profile Send StefanL a Private Message  Reply
Hi-Fi intresse mäts inte i pengar, alla har vi olika prioriteringar och vad man vill lägga pengar på.
Tycker det verkar spännande med Jbl och Vincent, blir nog fart på dina högisar

Gärna bilder!

Medlem i eoJeud, HiFi-Skånes stolthet
Go to Top of Page

psyrico
Starting Member

19 Posts

Posted - 2005/06/16 :  11:01:32  Show Profile Send psyrico a Private Message  Reply
Visst kan jag lägga upp lite bilder.
Skall bara fixa/låna en digitalkare så skall jag ta några bilder.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000