HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Hårdvara, recensioner
 Denver 141 för 995 kr år 2002 tror jag det är.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 24

jeppe72
Member

1492 Posts

Posted - 2005/02/08 :  13:30:56  Show Profile Send jeppe72 a Private Message  Reply
Heja Lindvall, jag tänkte precis som du och sitter här på jobbet med en Denverlåda. Ska bli kul att modda och testa! Jättekul faktiskt!

jaejin, det låter ju lovande! (förresten! heter den inte 816? Det gör min!)

Retro låter fint.

Edited by - jeppe72 on 2005/02/08 13:31:42
Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2005/02/08 :  13:41:58  Show Profile Send jaejin a Private Message  Reply
Om denver dvd 816.

Har sedan en tid tillbaka varit kontakt med mayro. Har fått råd om hur jag kan förbättra min anläggning. Har bytt en hel del fram och tillbaka och men har nu upptäckt att det har varit mest i sidled. Det har varit lite mödosamt och varit tveksamt till hans råd. råden var bland annat att se långsiktigt och att bygga långsamt.Långsamt för att pengarna inte var lika stort som intresset. Har insett att idag så sitter jag tryggt och kommit långt med vad man ändå kan ansesom små pengar. Detta med tålmodiga och goda råd.

Till denvern.
Hur kan en gammal denver som är dels ett par år och nämnde jag en denvern vara bra som cd-spelare?Men intresset för hifi är stort och försöker vara öppen i sinnet för vad han kallade sin hi-end denver 141. limmad och moddad.Dock ej med dyra komponenter. Dock så är det ju får man påminna att hans spelare är en för 3500kr (500kr dvd och 3000 nätkabel). Lite feldimensionerad kan tyckas då mesta delen av pengarna ligger på fel ställe skulle många säga.
Lite " tror det när jag hör det" har det varit.
Kan ha varit så att det är hans anläggning är så bra så att det spelar ingen roll om det är en denver som ljudkälla?
Har ju själv aldrig hört spelaren själv. I många andra fall är det "låter något att vara för bra så är det oftast det" Men när han lyriskt talar om sin denver så blir man ju självklart nyfiken. ni som jag fick tips om denver 816 och fick själv ett tillfälle att prova.

Gick och köpte den och lyssnade.
Tyckte den lät bra till en början, dock lite kantig och lite dov. Men ändå fullt godkänd för en spelare för 499kr.

Själv har jag valt att göra detta med min denver
Totalkostnad idag är cirka 1800kr
(499 dvd +signalcable high current nätkabel 1200kr + limpistol 80kr +nätbrunn20kr)

Satte en nätbrunn istället orginalsladd för att kunna köra min high current. har dock ej köpt silver resolution nätkbaeln som mayro använder.
Kopplat bort strömknappen.
Lött ihop denna.
Sedan Kopplat bort displayen.
Sedan med limpistol(biltema)stabiliserat på kretskorten.
Bytt kabel mellan kretskorten ifrån orginal till IDE kabel(flatkabel i datorn) pilligt men det gick.

planerar att lyfta ur allt ur denvern och använda något stabilare än den mjuka metallen som denvern är byggd av.
byta till bättre rca.

Lyssningintryck:
Redan efter att jag bytt enbart nätsladd och kopplat bort startknappen så ville jag gå en match mot en äldre 25kg tung spelare.
I testet så kom vi fram till slutsatsen att de spelare mer eller mindre jämbördigt. Lite olika karaktärer men en smakfråga.
Detta är ett bra betyg men ännu ingen meridian dödare=)

Efter lite mer moddande så får jag säga att idagsläget spelar min denver mycket fint till aukustisk musik då röster kommer fram på ett mycket detaljerat vis. Rösten är fyllig och håller i fantastiskt bra i toppen.Imponerande bra och en av spelarens stora styrka. Basen i anläggningen har kommit fram på ett mycket trevligt sätt.tagit fram mycket och bra bas ur mina högtalare. Låter till och med tungt på trance.Är inte det lättaste på magnepaner.

Skall säga att denvern har jag inte en aning om hur bra den är jämfört men andra dyra spelare. har inte jämfört och känner inget behov av detta. I min anläggning så har det gjort riktigt mycket. Känns inte alls lockande att gå att köpa en spelare mellan 5000kr-10000kr (vilket hade varit den tänkta investeringen)
Detta till en kostnad av 1800kr och goda råd ifrån mayro.
tack tobbe
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2005/02/08 :  13:56:45  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message  Reply
quote:
Tåls att säga igen.
Den stora effekten når när man när man kopplar på en bättre nätkabel.

Humor, detta är humor!
Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2005/02/08 :  14:29:46  Show Profile Send jaejin a Private Message  Reply
Hifirocker:
Kul att man kan glädja någon (svårt att skriva utan att det har en tendens att låta komiskt). Men visst kan hålla med är det humor att en denver faktiskt kan låta så bra som den gör.

Men jag ville bara förtydliga så att folk inte blir besvikna och förväntar sig för mycket av den direkt. Utan det är först när moddningar är gjorda och nätkabeln är bytt som det händer saker. Enkla hemmagjorda moddningar och inte mycket pengar extra.
Prova..tror inte du tycker det är bortkastade pengar
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/08 :  14:29:59  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
jeajin
hur har dina prov med nya interna kablar slagit ut??? jag är nyfiken som f---n..

Denverklubb..

Herregud... jag dör.. var får ni allt ifrån... Jag har sagt det förut..
F---n va skoj vi har oavsett hur detta går på slutet..

500kr plus en nätbrunn har fasiken slagit alla rekord i inlägg snart som jag sett.. Tänk va kul man kan ha för 500kr samt 18 kr nätbrunn..
Vi måste vara totalt uthungrade på att göra en "Denver" som det numera kommer kallas direkt man skriver en sak som INTE passar in i vanliga saker..
Mona sahlin gjode en "toblerone". Jag har gjort en "Denver". Och inom hifivärlden har ett nytt ord för konstiga resultat eller knepiga påstående tillkommet.
Man gör en "denver"...

Om man ser på aktiviteten runt denna tråd på detta samt andra forum så inser man det fans ett behov av lite "udda" tråd att debatera runt..Det "svarta " hålet är numera igenfyllt för närmaste månaderna.. Jag har i alla fall totalt sett haft och har fantastisk roligt.

Inte en kväll på resturanf för 500 kr har gett så många timmars nöje. Inte en chans...

MVH
Tobbe

RESULTATEN VÄRMLAND!!!!!!! Hur gick det?? Vi vill veta. Brinna eller höll????

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2005/02/08 :  14:47:37  Show Profile Send jaejin a Private Message  Reply
Mayro: Du får hålla i hatten litet tag till.

Det interna kabelbytet har jag redan testat och fick ljud.
Hur det påverkade ljudet har jag inte testat ordenkligt.
Min denver dock får arbeta på hårdvarv därhemma då den står på repeat.

Men bra låter det íallfall även fast jag inte testat.

Rca bytet får vänta lite, de hade inga innee för tillfället.
men det kommer.

Nästa vecka blir det en helt ny låda till den.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/08 :  14:55:11  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
hifirocker.

Jag delar din glada min. Det är verkligen hunor.

Och på bilden efter dessa ord ser nu Mayro då han ser resultaten börja komma in.

Att ha en så rolig upplevelse efter att en kille med lite beränsad ekonomikan skriva som han gör är en stor stor glädje för mig...
Bara dom ännu få som hittat en trevlig billig lösning på ett ofta stort problem känns fantastiskt roligt..

Jag har sagt detta förut. Och säger det igen

Tack för ni återkom med dom varma orden.. Ni sitter som jag gör och känner inte man måste i morgon sätta kr och ören på en cd... Och där är det roliga som också fick mig att våga fråga.
Hur är det möjligt? Det skall ju faktiskt inte gå att få dessa resultat. ändå finns dom. Och INGEN kan förneka dom är faktum oavsett man är troende eller ej.
Det står idag spelare hos flera som bytt andra saker mot ett totalt nerköp. För att köpa en denver är rent sjukt mot att äga en XXXXX spelare....Det inser jag till fullo.

Men vad gör man då den gör det den gör oavsett sitt pris? Slänger den och köper en accepterad spelare för XXXXX kr "Bara för att"??

Jag varken kommer göra det eller skäms för det.
Jag kommer byta då jag för pengar hittar en spelare som ÄR bättre spelade för PENGAR jag har råd med. ABSOLUT!

Men tills dess sitter jag och oroar mig MERA för mitt nya steg som hämtas i morgon ska låta. Jag sålde ju en Accuphase för detta nya totalt oprovade steg. deta är mera oroande än om min denver gör sitt rätt.. för det gör den kan jag garantera..den gör inte musiken orättvisa även om säkert det finns femtio maskiner som skulle göra musiken mer rättvisa. (Tror jag,,hmm)
Det har inte skett ännu.

Men som i boxning eller blisport som kommer det alltid en snabbare o bättre.. hoppas bara den är så billig så min nuvarande ekonomiska sitts gör det möjligt att få äga denna spelare också
Consonase är ett namn som jag hört ofta.. Detta av en som har hört min Denver.. Så den väntar på listan över spelare jag snart hoppas få lyssna till mer i hemmamiljö. Och där man kan få prova min spelares styrkor o svagheter. Men viktigaste musikalitet.

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

kme
Musik-Harry 2005

4409 Posts

Posted - 2005/02/08 :  15:46:50  Show Profile Send kme a Private Message  Reply
Nu har Siba fått in Denver dvd 522 med hdcd den har bättre display än 816, likaså Denver dvd 228 har inkommit.

Listen: Music Tip by Kurt.Välj Bland Olika Artister På: http://sweetspotforum.forum24.se/sweetspotforum-about92-0.html Klassiskt på: http://sweetspotforum.forum24.se/sweetspotforum-about102-0.html
http://www.youtube.com/watch?v=AlLpdWbSevc
http://www.youtube.com/watch?v=YvEccfdw_kU
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2005/02/08 :  17:46:43  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message  Reply
Mayro:

jag misstänker att vi ser komiken i olika saker, jag syftar främst på komiken i att en "bättre nätkabel" generar i maximalt utnyttjande av elektroniken när det inte finns några som helst vetenskapliga belägg för ett sådant påstående, även fast många tror sig "veta" att det "är så" eftersom de upplevt förbättringen av nätkablar.
Att en särskilt nätkabel generar mer välljud är fullkomligt nonsens för mig, däremot kan självklart vissa apparater få problem med brum och liknande om man inte använder sig av jordat/skärmat kablage eller faskorrekt koppling, men det har inte med kabeln i sig att göra.

Att en billig apparat kan vara bra är inte det minsta komiskt, det är snarare glädjande om så är fallet. Pris har långt ifrån alltid med prestanda att göra, om man som jag, utgår från ett återgivningsperspektiv på hifi.

Edited by - hifirocker on 2005/02/08 17:49:15
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/02/08 :  18:04:14  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
quote:
jag syftar främst på komiken i att en "bättre nätkabel" generar i maximalt utnyttjande av elektroniken när det inte finns några som helst vetenskapliga belägg för ett sådant påstående

Nä jösses, helt otroligt att folk kan testa och uppleva förbättringar utan att först ha plöjt igenom relevanta vetenskapliga tester först Sånt borde rimligen vara förbjudet.

...fast de medlemmar i tråden som gått och skaffat sig en Denver och börjat modda den har väl visat sig vara hyfsat open-minded? Skulle man skaffa sig en snorbillig DVD-spelare annars, när man har möjligheten att köra på det vanliga spåret att dyrare är bättre? Det hade varit lite roligare att se en uppmuntran från första början istället för den så tröööötta kommentaren om att det är sånt nonsens att folk testar saker utan att först ha gjort ett grundligt blindtest samt kontrollerat de vetenskapliga teorierna (a.k.a. "fakta" för vissa). Sånt skapar bara trist stämning. Onödigt.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/08 :  19:21:43  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Hifirocker...

Jag vet nog vad du menar...
Men allt folk skriver kan man bara inte ta på allvar.. Så jag slog på min humor också..

Så ironi slår ibland åt två håll....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/08 :  19:37:03  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
AYN...

Jag vet inte om vi har fel eller rätt metoder. Men kul har vi. Verkligen stenskoj...

Sedan vad vetenskapen säger får dom nog hålla på annan tråd eller eget forum. Menar om det inte har med stereo att göra.

Själv så låter jag vetenskapen göra framsteg med elektronik mm. sedan låter jag dom som har kunskapen sätta ihop den vetenskapligt framtagna produkten

Sedan går jag och förtjänar dom pengar dom ska ha för jag ska få äga den vetenskapligt framtagna produkten genom köp. Ibland ifrån siba.. ibland ifrån en affär som säljer highend. ibland via nätet eller beg..

Sedan så försöker jag UTAN vetanskapens stirrande ögon AVNJUTA min vetenskapliga sammansatta anläggning med helt ovetenskapliga öron o ögon..

Och jag personligen kommer aldrig blunda då jag kör bil för jag fasiken vill se vart jag kör. Och inte heller bluda för att välja det jag anser låter bäst...

I morgon hämtar jag mitt nya slutsteg som vetenskapen tagit fram. Dom råkade ta en sväng förbi en designfirma också på vägen ut ifrån labben. Och GUD vad jag tänker njuta av synen av mitt nya slutsteg. Sedan kommer sanningen om dom också lyckades stoppa in saker som vetenskapligt är avpassade så mina öron också hör desamma som ögonen ser..

Sker dessa saker samtidig.. Ja då har f...n vetenskapen om mitt phykiska plcebo om att jag ser väbefinnande kopplas ihop med en kul mix.. Och jag säger ärligt.. Jag ger f---n i om detta anses totalt fel.
Jag tänker njuta...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2005/02/08 :  21:53:13  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Vilka utgångar använder ni, 5.1 eller stereo?
Är det någon som provat båda och upplevt någon skillnad?

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

Leif B
Member

1496 Posts

Posted - 2005/02/08 :  22:44:46  Show Profile Send Leif B a Private Message  Reply
Har bara kört CD-utgångarna.

mvh Leif B
Go to Top of Page

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2005/02/08 :  23:17:39  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message  Reply
Tja

Gick på myten och siba blev 499 kr rikare....
Vet någon om man kan ställa om till digital 2-kanal utan att släpa upp tv-n i musikrummet?

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/08 :  23:44:56  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
en liten sak angående detta är nog att den automatiskt hamnar i vanligt cd läge som jag förstår instruktionerna....eller??

EDIT
Välkommen till Denverklubben

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/02/08 23:55:36
Go to Top of Page

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2005/02/08 :  23:59:20  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message  Reply
Enligt bruksanvisningen så kan man via tv-menyn välja analog , spdif/RAW eller spdif/PCM.
Analog är (tyvärr för mig)det som är förvalt. Tänkte testa hur det lät med extern DAC nämligen.

/per

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2005/02/09 :  00:27:32  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message  Reply
quote:
Nä jösses, helt otroligt att folk kan testa och uppleva förbättringar utan att först ha plöjt igenom relevanta vetenskapliga tester först Sånt borde rimligen vara förbjudet.

Ayn, det är din tolkning. I fallet nätkablar som enligt min uppfattning verkligen tål att ifrågasättas seriöst tycker jag det känns motiverat att framhäva vetenskapliga testers resultat eftersom kabelpåverkan ofta har visat sig bero på placebo, felaktiga konstruktioner eller liknande fysikaliskt/psykoakustiskt logiska förklaringar.
Tycker inte du det är sunt att ifrågasätta kostsamt nätkablage när det inte alltför sällan visar sig att testdeltagare inte lyckas höra (statistiskt signifikant) skillnad i blindtester mellan originalkablage och kostsamt kabelkablage?
Varför slänga ut pengar på något så tveksamt som kostsamma nätkablar när man har så mycket roligare för pengarna om man lägger dem på musik, akustikreglering eller bra högtalare?

Edited by - hifirocker on 2005/02/09 00:28:19
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/09 :  00:37:07  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
HIfirocker.

OT
så det dånar om det....Så lite stil skulle va skoj att se här nu..

Du får ta med din kompis till ett kabeltrådsforum.. Du samt ayn stör en del .. Ta era kabeldiskutioner till en av alla dom där era inlägg hör hemma.. Ni är väldigt OT här...

Så jag uppskattar om ni respekterar mitt vänliga men bestämda krav.
DVS att ni inte diskuterar detta här.. OK hoppas jag

MVH
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

lindvall
lite allmänt grå och tråkig....

1683 Posts

Posted - 2005/02/09 :  00:57:35  Show Profile Send lindvall a Private Message  Reply
Jag kanske kan titta över nån dag till dig mayro, så kan du visa lite hur man moddar och sånt om det går bra. Kanske kan ta med mig min andra cd (Cayin cd251), som jag för övrigt är nöjd med, och testa i ditt system bara för kul.

Edited by - lindvall on 2005/02/09 00:58:12
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/09 :  01:22:14  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Den skulla vara skoj att höra på..
Och jag hjälper dig gärna.. Ta bara med dig en nätbrunn. Mina har sinat här nu...

resten har jag...

En sak bara. Jag har endast en otrimmad anläggning för tillfället.. Jag hämtar ett nytt slutsteg i morgon onsdag ifrån Danmark. Så jag möter säljaren i malmö.. Detta gör ju att jag inte riktigt vet hur det blir. Om det kommer lira bas eller topp. Det vet jag om någon dag om det inte står solklart direkt..

I värsta fall så kan det ta tid innan jag har mina grejor igång igen här.. För om det inte spelar topparna har jag ingen omedelbar lösning....tyvärr... Men spelar dom toppar så spelar systemet i morgon natt.. Så gissa om mina tummar är hårt hållna..

Men visst hjälper jag dig.. Inga problem .. en nätbrunn bara..
MVH
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/02/09 :  01:23:43  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
mayro, tråden handlar om moddning av en Denver-spelare på olika sätt. Jag uppskattar din sansade uppmaning, men på vilket sätt är det inte relevant att diskutera vilken skillnad en annan nätkabel gör i sammanhanget? Jag tycker frågan är intressant, skulle jag bege mig ut och köpa en Denver vill jag gärna veta hur det ligger till med vad en nätkabel kan göra eller inte göra precis som alla andra moddningar som diskuterats i denna tråd.

hifirocker,
quote:
Ayn, det är din tolkning. I fallet nätkablar som enligt min uppfattning verkligen tål att ifrågasättas seriöst tycker jag det känns motiverat att framhäva vetenskapliga testers resultat eftersom kabelpåverkan ofta har visat sig bero på placebo, felaktiga konstruktioner eller liknande fysikaliskt/psykoakustiskt logiska förklaringar.
Tycker inte du det är sunt att ifrågasätta kostsamt nätkablage när det inte alltför sällan visar sig att testdeltagare inte lyckas höra (statistiskt signifikant) skillnad i blindtester mellan originalkablage och kostsamt kabelkablage?

Jodå, jag tycker det är sunt att ifrågasätta kostsamt nätkablage. Speciellt eftersom jag själv inte tycker mig höra någon skillnad Det jag inte tycker är sunt är tonen du använde i ditt första inlägg - det blev bättre nu i det andra - tack
Vill du få folk att tänka efter om det möjligen inte gör så stor skillnad finns det bättre sätt att säga det på än "det är humor" och "nonsens". Om en person tycker att det blir roligare med en annan nätkabel är det väl deras fulla rätt att tycka det? Det kan mycket väl vara placebo rent ljudmässigt men för många är det är lite kul sådär i allmänhet med en häftigare pryl än en helt vanlig strömsladd till burken hursomhelst. Man måste tänka på att vi ser saker ur olika perspektiv.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/09 :  01:40:56  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Om du vill ta redan på kablars förmåga att påverka så är detta ändå en fråga som mera passar in i en tråd om kablar..inte här. Jag vill inte få min tråd förstör ned kabelprat. Det VET jag direkt händer. Det räcker med dessa inlägg så ser jag hur detta kommer sluta. D¨min modd INTE har med kablar att göra så är det kabeltråden som gäller..
Min tråd handlar om en dvd spelare där jag användaer en fin nätkabel.. Denna är inte den relevanta saken. Det sköts på annan plats. Eller via PM samt samtal per lur eller så om du villa ha sidoinfo om kablar osv runt mina utprovningar..
Tills dess lämnar vi kabelprat därhän...det har redan debaterats för mycket OT här sedan tidigare så moderator fick styra upp så inte igen...

MVH
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2005/02/09 :  01:41:51  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message  Reply
Ursäkta OT Mayro (sista inlägget!)

Ayn:

Jag kanske använde lite hårda/dömande ord, sorry om någon tog illa upp. Vissa ämnen tenderar engagera känslomässigt mer än andra. Självklart får folk tycka vad de vill och lägga sina pengar på vad de vill. Jag ville bara upplysa om ett, enligt mig, något mer förnuftigt sätt att se på nätkabelsnacket.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/02/09 :  01:44:37  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
OCH tråden handlar om HUR kan detta vara möjligt.. INTE om moddning såsom ett moddtips..
Då hade min trår stått på hemmabygg osv..eller tips..

Vilket det kanske borde gjort ändå.. Lite 50/50 där..Men ok.. Detta hadlar i vilket fall inte om hur man moddar. UTAn jag frågar HUR är det möjligt..
Det kan man lätt läsa sig till..det är ju 12 sidor med text där detta kommer upp rätt många ggr då det som sagt redan varit tjafs tidigare med uppstyningar som resultat...

MVH
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
Page: of 24 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.4 sekunder. Snitz Forums 2000