HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Hifirockers ljudande enheter
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Tank
Member

520 Posts

Posted - 2004/11/08 :  20:25:31  Show Profile  Visit Tank's Homepage Send Tank a Private Message  Reply
Var det möjligen r56-lådan, fast förlängd neråt, som i56s? Ursäkta OT, hifirocker!

Blir det mer Ino sen?
Go to Top of Page

Mr Ekan
Member

825 Posts

Posted - 2004/11/08 :  22:06:02  Show Profile Send Mr Ekan a Private Message  Reply
hr, 208:an är ok. Du kan få ett kompispris på min. Ska vi säga 30 loppor?

F.ö. finns det (som Tank tipsade mig om) en 208 på blocket just nu för 7,9k. Kanske ngt att testa på, om den nu mot förmodan skulle finnas kvar.

MVH

Erik Andersson for president!
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2004/11/09 :  09:45:45  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message  Reply
Mr Ekan:

Tackar för tipset, tyvärr har dock inte pengarna just nu.
Får hoppas på lite tur i början av våren, annars blir det nog att satsa på rotel 1090, kunde få den för ett bra nypris (+20kkr) av Johan Lindroos (han köper in bl.a. denna förstärkare i det hififöretag han driver tillsammans med några andra om jag inte minns fel).
Go to Top of Page

LeoArietis
Member

1953 Posts

Posted - 2004/11/10 :  13:45:40  Show Profile  Visit LeoArietis's Homepage Send LeoArietis a Private Message  Reply
Ditt system ser väldigt spännande ut, vi Lundabor borde kanske åka upp och våldgästa dig någon dag för att få höra på dessa omtalade Ino.

Skönt att se att jag inte är ensam om att ha absorbenter

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30125
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2004/11/10 :  17:31:58  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message  Reply
quote:
vi Lundabor borde kanske åka upp och våldgästa dig någon dag för att få höra på dessa omtalade Ino.

Låter som en bra idé!
Jag har länge funderat på att bjuda igen men extrajobb, studier och repning med band tar upp mycket tid. Men förhoppningsvis får jag tid över till att anordna någon träff innan årsskiftet eller i början av våren.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000