HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 struass+BAT+AE
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/05/18 :  23:55:48  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply


nice nice


Et rent jensen setup , den BAT spiller såååååååååååååå godt sammen med strauss og AE

www.vassagohifi.dk

Edited by - Rene on 2004/05/18 23:57:06

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2004/05/18 :  23:59:49  Show Profile Send Neodynium a Private Message  Reply
Vackert!! Kan lätt tänka mig att det spelar på bra där..
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/05/19 :  00:01:23  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
Ja den BAT , uf det er sgu godt , hvis bare den kunne alt hvad skulle man så med kvinder :o)

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2004/05/19 :  11:35:01  Show Profile Send christopher a Private Message  Reply
wowww
BAT och Audio Aero Capitole....man blir sugen...

An idea which isn't considered to be dangerous is not worst being call an idea
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/05/19 :  12:44:16  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

datar
Member

657 Posts

Posted - 2004/05/19 :  13:30:46  Show Profile  Visit datar's Homepage Send datar a Private Message  Reply
WOW!!!

Vänligen
Johan Linnarsson
Go to Top of Page

mangew
Semesterfirare

2297 Posts

Posted - 2004/05/19 :  15:06:12  Show Profile  Visit mangew's Homepage Send mangew a Private Message  Reply
Rene: om du någon gång skulle känna att du har ett par Vienna för mycket kan du ju skicka dem till mig så kan jag ta hand om dem


*** Luleå Hockey ***
*** Manisk flugfiskare ***
*** Driver MW sportfiske ***
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/05/19 :  20:00:30  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
Vienna har mange af dem .

Mine mahler er væk , nu køre jeg lidt med strauss og skal have en ande amp til dem VK75 til strauss MAc MC602 til mahler .




www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2004/05/23 :  00:48:59  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Mumma! BAT, mmmmmmmmums!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

pesa
Fd. moderator med nattpass

829 Posts

Posted - 2004/05/23 :  02:14:11  Show Profile Send pesa a Private Message  Reply
Du byter högtalare ofta, den saken är klar... Du är i alla fall märkestrogen...

Detroit, Michigan
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/05/23 :  09:05:27  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
Ej har bare flere til at stå


www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

bfjohansson
Member

199 Posts

Posted - 2004/05/24 :  10:53:00  Show Profile Send bfjohansson a Private Message  Reply
Efterom du verkar gilla Audio Aero bättre än din Wadia, något jag inte alls kan förstå , så kanske du borde fundera på den nya SE-driven till 861:an. Om du ska behålla den alltså. Den gör underverk, för att inte tala om vad en GNSC-uppgradering kan göra på det. Samtidigt är det ju sjukt att man ska behöva betala de mängder pengar som man gör för en Wadia bara för att ha den som "grund" för vidare ombyggnationer. Lite som Harley Davidson kanske
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/05/24 :  12:43:34  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
Ej vil ikke smide en kr i den wadia , om så det skulle passe , er og bliver det wadia sidste gang her i huset , den lever slet ikke op til prisen .

Og jeg har også ondt af mig selv fordi jeg købte den .

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000