HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 David A
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2007/05/20 :  17:00:22  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Snyggt och klart maffigt system du har där.. det vore skoj att få höra ett sådant maffigt drivet ino system nån gång ..

Johan Lindroos system lät ju fint med Nad 208órna... Men hans rum var ju aningen för litet. Samt med en elaking till granne som sabbade volymlyssningen..

Och du har god MYCKET smak gällande mörkare färgerna..

Tack för titten in hos dig David A..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

David A
Baseball Fury

1341 Posts

Posted - 2007/06/14 :  22:45:06  Show Profile Send David A a Private Message  Reply
Tack för alla fina kommentarer!

Tyvärr så kom jag av mig lite sista gången då jag skrev pga tidsbrist. Men nu bumpar jag tråden igen med en aktuell bild.

Detta är vad som har hänt, och lite av vad som håller på att hända i lyssningsrummet. r28s på föregående bilder fick ett nytt hem, och lite större pjäser fick ta deras plats.

Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2007/06/15 :  12:38:40  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
hehe, pluttigt surroundsystem

olof
Harry-vinnare 2004

800 Posts

Posted - 2007/06/15 :  15:34:59  Show Profile Send olof a Private Message  Reply
Satan!
Har du beställt ett eget par och köpt bamsefars också?
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2007/06/15 :  17:26:47  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
wow, maffiga högtalare, och vilken finish!!

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design
Go to Top of Page

David A
Baseball Fury

1341 Posts

Posted - 2007/06/15 :  18:34:06  Show Profile Send David A a Private Message  Reply
tja, jag hann faktiskt aldrig beställa något par själv
Hade gått och funderat länge på att beställa något av dom största toppsystemen, då ett par i56 dök upp. Så då var det bara att slå till. Att vänta på saker är inte min starka sida.
Att Bamsefar skulle ha i32:or istället för i64 hade jag då ingen aning om. Men när jag fick nys om detta så kunde jag helt enkelt inte motstå att ta över dessa skönheter.
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000