HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Stef [bilder 26/10]
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

stef
Member

241 Posts

Posted - 2003/05/22 :  20:26:28  Show Profile  Visit stef's Homepage Send stef a Private Message  Reply
När man har skaffat en digitalkamera så måste man ju börja plåta lite

Min anläggning ser inte alls likadan ut idag som den gjorde när jag startade den här tråden. På tiden att uppdatera med andra ord...






Någon som känner igen elektroniken?




Japp, classic är det...cd:n är en orginal A6
Får bli ett par bilder till





Aluminiumdiskant från seas.





| Hemsidan |

Edited by - stef on 2004/10/26 23:57:51

zvenzzon
Member

386 Posts

Posted - 2003/05/23 :  00:27:41  Show Profile  Visit zvenzzon's Homepage Send zvenzzon a Private Message  Reply
Läckra högtalare! Hur låter de då?
Go to Top of Page

Wintermute
Member

281 Posts

Posted - 2003/05/23 :  07:47:06  Show Profile Send Wintermute a Private Message  Reply
Videokasseter men ingen video, verkar konstigt...
Som alltid föreslår jag att du använder TVn som fyllmassa till något närbeläget vägbygge. TV är varken snyggt eller nyttigt; kasta ut den och njut av musiken istället!



Även jag är naturligtvis sugen på att få reda på hur det låter. Högtalarna är vrålsnygga!

What can be said at all can be said clearly;
and whereof one cannot speak,
thereof one must be silent.
Go to Top of Page

MaxMartin
Member

1859 Posts

Posted - 2003/05/23 :  12:44:28  Show Profile Send MaxMartin a Private Message  Reply
Jättefint! *smörj*

Kommer du ihåg mig??

Johan Riikonen??

www.snakespeakers.com -Fulfill your dynamic dream
Go to Top of Page

stef
Member

241 Posts

Posted - 2003/05/23 :  20:07:35  Show Profile  Visit stef's Homepage Send stef a Private Message  Reply
kul att höra att ni tycker de är snygga!!

ja, vidokassetter men ingen video, den står på en annan våning...mor vill inte ha mina gamla filmer skräpandes där...

hur låter de? bra är mitt svar...svårt att beskriva ljud och jag har inte mycket att referera till när jag lyssnar men jag tycker att de har tydlig diskant och de är väldigt baskompetenta. de klassade ett par magnat vector needle som jag jämförde med iaf.. (kanske inte så mycket att skryta med)

hummma..teven som fyllmassa...heheh har funderat på det men den är bra att ha ibland..trots att den är avstängd för det mesta. stereon däremot är alltid på, tom när jag inte är hemma och det är inte så populärt hos päronen. måste skaffa en egen lya snart

klart jag kommer ihåg dig johan. vi hade en go diskussion vill jag minnas.

haré gott

| Hemsidan |

Edited by - stef on 2003/05/23 20:15:52
Go to Top of Page

MaxMartin
Member

1859 Posts

Posted - 2003/05/26 :  05:39:45  Show Profile Send MaxMartin a Private Message  Reply
Go och Go vet jag inte men diskussion iallafall.

Har du prövat några nya tweak än da? Eller nåt annat som gjort susen?

www.snakespeakers.com -Fulfill your dynamic dream
Go to Top of Page

stef
Member

241 Posts

Posted - 2003/05/27 :  00:22:57  Show Profile  Visit stef's Homepage Send stef a Private Message  Reply
hrmmm...liten konstig jargong över mitt Go kan tyckas men det är så man säger häromkring

nej tyvärr har haft fullt upp och inte hunnit göra några större förändringar...jag har fixat spikes i alla fall och det gjorde susen... till sommarn kommer nog lite filterförändringar. diskuterade mina filter med epkpeng och fick en hel del bra tips!


| Hemsidan |
Go to Top of Page

MaxMartin
Member

1859 Posts

Posted - 2003/05/27 :  00:32:10  Show Profile Send MaxMartin a Private Message  Reply
Har han varit hemma hos dig och mätat då eller?

Vad var det för fel på mina tips förresten? För mig att du fick en hel bunta..

www.snakespeakers.com -Fulfill your dynamic dream
Go to Top of Page

stef
Member

241 Posts

Posted - 2003/06/03 :  00:03:20  Show Profile  Visit stef's Homepage Send stef a Private Message  Reply
nej han har inte varit hos mig och mätt, men han tittade på mina mätningar. inget fel på dina tips förutom att jag inte har kvar dem ;) klantig som man är :(

| Hemsidan |
Go to Top of Page

MaxMartin
Member

1859 Posts

Posted - 2003/06/03 :  02:48:08  Show Profile Send MaxMartin a Private Message  Reply
Nä, jag tror du gjorde det med meningen :)

www.snakespeakers.com -Fulfill your dynamic dream
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000