HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 bubblebobble (Mats)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bubblebobble
Member

119 Posts

Posted - 2003/05/13 :  19:47:29  Show Profile Send bubblebobble a Private Message  Reply
Så här ser min anläggning ut i taskig bildkvalitet:

Edit: Jag gjorde fel när jag skulle lägga ut bilderna! Får lov att länka till min sida på minhembio.com, så nu blir jag väl bojkottad : http://minhembio.com/show.asp?user=bubblebobble

CD: Denon DCD-735, ska bytas ut så småningom. Försteg: Parasound P/FET-900. Slutsteg: Parasound HCA-800II. Testade en äldre Copland rörförstärkare och den lät bra mycket bättre, men det här duger så länge.

Högtalare: NHT 2.5i. Är mycket nöjd med dessa högtalare. Allt står i en enkel tv-bänk från Ikea. Den duger utmärkt även om det är ett helvete att komma åt alla kablar.

Skivspelare: Rega Planar 3 med RB300 tonarm och Ortofon OM20 pickup. Mitt senaste tillskott inköpt begagnad i år. Ska köpa ett "motor upgrade kit" i sommar och se om den blir ännu bättre. DVD och video (japp, 2-kanalshembio!).

Denna anläggning är av riktig budgetmodell jämfört med de flestas anläggningar här på forumet, men jag är mycket nöjd med ljudet. Det som spelas mest just nu är Cardigans nya, The Sounds, Pan Sonic (finsk minimalisttechno) och Fria Proteaterns samlingsplatta (Upptäckte dem 30 år för sent nu i söndags när jag blev bjuden på deras konsert på Scalateatern!).


Edited by - bubblebobble on 2003/05/13 20:07:12

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2003/05/13 :  19:51:58  Show Profile Send Neodynium a Private Message  Reply
Jag ser tyvärr inga bilder..

Go to Top of Page

bubblebobble
Member

119 Posts

Posted - 2003/05/13 :  19:52:48  Show Profile Send bubblebobble a Private Message  Reply
Skumt. De syns på min dator..?
Go to Top of Page

bubblebobble
Member

119 Posts

Posted - 2003/05/13 :  20:08:45  Show Profile Send bubblebobble a Private Message  Reply
Mitt fel! Nu finns en länk istället...
Go to Top of Page

K-man
Member

795 Posts

Posted - 2003/05/14 :  08:51:02  Show Profile Send K-man a Private Message  Reply
Fin Amazon! Den hade min jobbarkompis gillat! hans ligger i delar... fast hans PV är ihopsatt...

\\K-man
Go to Top of Page

j.persson
Me, Myself & I !!

549 Posts

Posted - 2003/05/14 :  10:31:21  Show Profile Send j.persson a Private Message  Reply
Wow! Vilken kärra! En riktig volvo-klassiker! Det är annat än min 850R det!

Var rädd om den!!!
Go to Top of Page

bubblebobble
Member

119 Posts

Posted - 2003/05/14 :  16:58:38  Show Profile Send bubblebobble a Private Message  Reply
Tack för kommentarerna. Jag vet att bilen är mer imponerande än min stereo. Jag funderar faktist på att kanske sälja den.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000