HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 imaster
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

imaster
Member

152 Posts

Posted - 2003/05/10 :  01:53:47  Show Profile  Visit imaster's Homepage Send imaster a Private Message  Reply
Nu tänkte jag posta lite bilder på mitt lilla system bestående av:

NAD T742 Hemmabio reciever
NAD T512 DVD
B&W DM309
JBL Control SD-2 Sub
RAMSA WP-1200 Slutsteg (f.n. till subben)





Ska ta lite bättre bilder imorrn förhoppningsvis men det här räcker väl så länge... Jaa det som jag köpte nytt köptes på Hifi-klubben (vilket innebär allt utom subben och steget), det tyckte jag var bra. Nu känner jag att jag kunde väntat ett par månader till och satsat lite större... menmen... det kommer (... i sängen som farfar sa... //Robert Gustafsson =)

Ser ni inte bilderna (det gör inte jag men pallar inte fixa nu...) så kolla här: http://hem.passagen.se/airw/bilder/

...Amidst falling leaves, I have found my beloved...

Edited by - imaster on 2003/05/10 01:57:05

Tank
Member

520 Posts

Posted - 2003/05/13 :  18:34:25  Show Profile  Visit Tank's Homepage Send Tank a Private Message  Reply
Tar mig friheten att hosta dina bilder, eftersom passagen förvägrar oss dem.






Edited by - Tank on 2003/05/13 18:35:03
Go to Top of Page

imaster
Member

152 Posts

Posted - 2003/05/14 :  17:47:49  Show Profile  Visit imaster's Homepage Send imaster a Private Message  Reply
Jag tackar ödmjukast! Det blev inga fler bilder för batterierna tog slut i kameran och jag var tvungen att lämna tillbaka den i måndags (nää jag är inte lat )...

...Amidst falling leaves, I have found my beloved...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000