Author |
Topic |
mayday
350.000-klubben
8338 Posts |
Posted - 2005/12/16 : 17:32:32
|
Kan inte heller se bilderna.... |
DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket Mayday DIY Blogg http://maydaydiy.wordpress.com/
|
|
|
akktustakki
MJW Musik hemma
1098 Posts |
Posted - 2005/12/17 : 12:04:11
|
Hej och tack för intresset.
Bilderna som tidigare fanns på prylarna är tyvärr borta, både på tidigare server och även försvunna från datorn, efter diverse ominstallationer etc.
Tråkigt eftersom det var roliga minnen. När det gäller Densen så är det DM-10 som finns kvar i ägorna. CD-spelaren är såld sedan en tid tillbaka.
Ha fått en del skambud på förstärkaren, så vi får väl se om den blir kvar eller ej.
Mitt eget intresse ligger rätt mycket i malpåse för närvarande. Går och väntar på att det skall ske något som får igång "suget" igen.
Nå, tiden får väl utvisa om hifiintresset drar igång igen.
Hare gott allihopa. |
nu schlappnaru av... DIY. Monacor
|
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/12/17 : 13:23:09
|
Aktustakki.........Var Du inom flygvapnet tro ??
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
akktustakki
MJW Musik hemma
1098 Posts |
Posted - 2005/12/17 : 13:54:11
|
Mace: Nej, jag tillhörde marinen.
Jag förstår vad du syftar på. Jag har för mig att namnet förkom/förekommer på F21 i Luleå. Tror det var en spaningsdivision som använde akktustakki som sitt alias. Namnet betyder, lite yxigt översatt från samiska, Ensam varg.
Jag har använt det sedan -60talets barndom, jag är uppväxt i Kiruna, och det var en kamrat med samiskt ursprung som kallade mig det på skoj någon gång. Sedan tyckte jag att lät tufft, så jag har det som nick ibland, både här och i andra sammanhang. |
nu schlappnaru av... DIY. Monacor
|
|
|
Topic |
|