HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Vincent system.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

vincent
Member

235 Posts

Posted - 2005/09/03 :  07:47:26  Show Profile Send vincent a Private Message  Reply
Jag börjar med att beskriva lite sen kommer bilderna, när jag lärt mig hur man lägger ut vill säga!!

Högtalare: PMC GB1. Ett par Engelska små golvare med ett härligt "fri släppt" ljud enligt mitt tycke.

Förstärkare: KORSUN V6i. En stor och tung Kines med mycket kraft. Tycker den passar kanon till mina PMC. Mycket kraft och bra botten.

Cd spelare: Harman/Kardon hd970. Vanligt vis gillar jag inte H/K alls men denna budget spelare för 3000kr är helt jäkla suverän. Rekomenderas starkt. Behöver lång inspelnings tid, men sen släpper det rejält.

Kablar: Marcus kabel black maestro högtalar kabel. Har bara haft några dagar så den kan jag ej säga så mycket om ännu.
Clou cabel crystal signal kabel. Skall bytas mot Marcus cabel när jag hittar en beg.
Tiffany tpc nätkabel.
Detta var en kort beskrivning av mitt system, bilder kommer så snabbt jag lärt mig hur man lägger upp sådana.

Edited by - vincent on 2005/09/03 20:40:17

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/03 :  20:51:52  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

det händer grejer där nere vid kusten ser jag
Grattis...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/09/03 20:52:18
Go to Top of Page

peter_gbg
Member

529 Posts

Posted - 2005/12/12 :  12:50:58  Show Profile Send peter_gbg a Private Message  Reply
Kommer det några bilder? Är du nöjd med Korsun förstärkaren?
/Peter

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=53743
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2005/12/12 :  14:54:39  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
hej vincent, jag gillar marcus cables inställning, att antingen funkar kabeln eller så funkar den inte :)

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design
Go to Top of Page

OcA
Member

2184 Posts

Posted - 2005/12/12 :  15:45:01  Show Profile Send OcA a Private Message  Reply
Kul med en GB1 användare till! Hur tycker du de funkar?

Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000