HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Wallraff har flyttat,s.2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

wallraff
Member

1077 Posts

Posted - 2005/11/10 :  17:32:55  Show Profile Send wallraff a Private Message  Reply
Var tvungen att prova potentialen i Sonyn som transport så jag fick investera i en...

Verkar kunna ge rätt mycket mer bas och luft kring allting. Just nu pågår kabeloptimering. Allt skrot som finns i "kabelkassen" gås igenom och testas för att se vad som passar bäst som digitalkabel.

"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"

Almost Famous
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/11/10 :  17:41:12  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Skoj! Jag är också sugen på en dac. Det kommer kanske inte framgå så gott i min tråd om besöket i göteborg. Men det skulle ge stora möjligheter. Hjort använde med fördel sin dator som transport. Grymt coolt. så det blir min nästa grej att testa här med.

(förresten så gillar jag MDFen :)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000