HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Klanters
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Klanters
Member

112 Posts

Posted - 2003/03/05 :  17:40:13  Show Profile Send Klanters a Private Message  Reply
Ja man kanske skulle prova att visa lite bilder också..

Får inte till det riktigt, har bilderna på minhembio.com, men det verkar vara knepigt att länka därifrån...

Har lagt upp två bilder på en annan plats så länge... mer kommer senare.


Mina saker på bilden ovan. Linn för hela slanten :-) LP12, Genki, Kairn, LK85 och Katan. Fast rummet är ett annat nuförtiden.


Min favoritleksak.

Edited by - Klanters on 2003/03/05 18:51:02

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2003/03/05 :  17:47:00  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Lyckades se bilden du försöker länka till efter lite pill. Mmmm, Katan...

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Knoppen
Member

3244 Posts

Posted - 2003/03/05 :  18:00:00  Show Profile Send Knoppen a Private Message  Reply
Skumt det här. Funkar dåligt. Photoshop öppnades fast utan bild.

Försök att fixa något annat så att man ser bilderna direkt.
Go to Top of Page

Klanters
Member

112 Posts

Posted - 2003/03/05 :  18:01:37  Show Profile Send Klanters a Private Message  Reply
Jupp. Fast jag skulle gärna driva dom aktivt. Bara passivt med en LK85 just nu.
Go to Top of Page

Klanters
Member

112 Posts

Posted - 2003/03/05 :  18:02:59  Show Profile Send Klanters a Private Message  Reply
Knoppen: Jag ska se om jag kan lägga upp bilderna någon annanstans än minhembio.com.
Go to Top of Page

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2003/03/05 :  18:04:05  Show Profile Send Pjotre a Private Message  Reply
Prova på www.clubphoto.com
Go to Top of Page

n0p
Member

1047 Posts

Posted - 2003/03/05 :  18:16:50  Show Profile Send n0p a Private Message  Reply
eller www.dvdforum.nu borde väl funka.

Exit Planet Dust
Go to Top of Page

Klanters
Member

112 Posts

Posted - 2003/03/05 :  18:51:43  Show Profile Send Klanters a Private Message  Reply
Sådär. Nu är det fixat. Inte alla bilder än, men det kommer.
Go to Top of Page

marcus_ec
Member

2396 Posts

Posted - 2003/03/05 :  18:54:33  Show Profile Send marcus_ec a Private Message  Reply
Ser fint ut! Har du inte högtalarna väldigt nära bakväggen, eller du behöver mer bas? Vad är det för högtalarkabel?
Go to Top of Page

brumel
Member

2568 Posts

Posted - 2003/03/05 :  19:07:04  Show Profile Send brumel a Private Message  Reply
Hej!
Ser helt rätt ur med Katan och WOG-möbel. Dom ser snyggare ut var gång jag ser dom. Fast den ljusa lönnfinishen inte är min "kopp av te" direkt. Är det ingen som har Katan cherry.

Har du testat att bära ut tv:n. Då blir det ännu bättre, tro mig.

mvh Johan

Hifiarkeologen
Go to Top of Page

Klanters
Member

112 Posts

Posted - 2003/03/05 :  19:48:18  Show Profile Send Klanters a Private Message  Reply
quote:
Ser fint ut! Har du inte högtalarna väldigt nära bakväggen, eller du behöver mer bas? Vad är det för högtalarkabel?


Tackar.

Nära bakvägg. Tja, i det rummet blev det helt enkelt bäst så. Dom stod inte riktigt så toknära som det kanske ser ut på bilden, men rätt nära. Nu står högtalarna i ett annat rum och lite längre ut från bakväggen (i det nya rummet :) , men bara lite. Hursomhelst - jag har provat mig fram till det avstånd som låter bäst. Kabeln är en Linnkabel. K400, bivirningskabel.
Go to Top of Page

Klanters
Member

112 Posts

Posted - 2003/03/05 :  19:54:15  Show Profile Send Klanters a Private Message  Reply
Brumel: Jag var heller inte så imponerad av lönnfinishen första gångerna jag såg det, men jag har lärt mig tycka om den s.a.s. :) Fick högtalarna begagnade snorbilligt och de matchar resten av möblemanget ganska bra. Skulle inte byta mot cherry nu.

Angående tv:n så har jag inte testat att bära ut den. Törs inte. Är rädd att jag inte skulle vilja ställa tillbaks den sedan och det tror jag inte flickvännen går med på :)
Go to Top of Page

Klanters
Member

112 Posts

Posted - 2003/03/05 :  20:02:02  Show Profile Send Klanters a Private Message  Reply
Brumel: Angående Katan och WOG-möbel. Jo, det är rätt lyckat, en tjejkompis till min flickvän trodde att de hörde ihop
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000