HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 manson31
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

manson31
Starting Member

6 Posts

Posted - 2003/03/02 :  04:59:44  Show Profile Send manson31 a Private Message  Reply
Bra ide att presentera sin anläggning! Och dessutom då komplettera vid uppgraderingar! Tyvärr har jag ingen digitalkamera men det får jag skaffa under tidens gång .

Men nu till vad jag har för utrustning. Hjärtat i det hela är H/Ks 670. Cd-spelaren är också av samma fabrikat med benämning dvd 25.Dvd 25 och 670 länkar jag till varandra med en signalkabel från Profigold.

För att lyssna på vad dvd 25 har att förmedla har jag ett par JBL LX 70.Från förstärkaren till högtalarna kör jag en nonamekabel i väntan på Supra ply 3.4.

Har lite planer vad det gäller framtiden för anläggningen. Canton RC-L är ett alternativ för mig till 670n. RC-An också för den delen.
Men som jag känner nu så ska jag försöka klämma ur det bästa från mina JBL. Ja, det var min anläggning och tankar kring den! Mer info kommer efter diverse justeringar.

manson
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000