HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 hur viktig är transporten?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2014/01/03 :  15:51:27  Show Profile Send whiskyman a Private Message
"Det är en signalkedja vi pratar om, och vanlig matematik, var felen sitter har ingen betydelse när allt summeras, additionen sker hursom, däremot inträffar olika typer av fel beroende i vilken länk och även domän det handlar om."

Frågan i topic var ju hur stor del som transporten hade i slutresultatet där en stor del av de som skrivit här inte verkar anse att den har särskilt stor del.

Jag tillsammans med några andra anser dock att den har stor del i slutresultatet och större del än hur DA-omvandligen sker.Så försök inte att blanda bort korten här utan hålla dig till topic.MvhKristofer
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2014/01/03 :  18:38:05  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Jag tycker för min del att Goldfingers svar är helt relevant till trådämnet.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000