HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Sub fråga
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bibi50
Member

663 Posts

Posted - 2012/08/21 :  10:12:58  Show Profile Send bibi50 a Private Message
Håller på att undersöka marknaden och har fastnat till slut på REL T-7 som en musikalisk sub. Är intresserad mest av en tight sub för musik ändamål. Innan jag beställer har jag en fråga beträffande en annan sub och undrar om ni känner till eller hört den.
Har sett att en gammal sub är fortfarande i drift och fortfarande under produktion nämligen System Audio SubWoofer *SubElectro-175*.
Har gamla sympatier till SA och vill gärna höra om era erfarenheter innan jag gör det slutliga valet. Tack

Rydberg
Member

4519 Posts

Posted - 2012/08/21 :  11:58:59  Show Profile Send Rydberg a Private Message
Det går att få till EN sub om man har tur men allt som oftast bli det ohyggligt svårt. Ofta får man en mycket snyggare basintegration om man kör med fler basmoduler, minst två men gärna fyra. Tycker man läser allt som oftast att folk får bättre slutresultat med två billigare subbor än en dyr. Finns en hel del att läsa om detta på detta forum och andra.

Lycka till!

I'm not a complete idiot, some parts are missing
Go to Top of Page

bibi50
Member

663 Posts

Posted - 2012/08/21 :  14:06:58  Show Profile Send bibi50 a Private Message
Tack för responsen, dock väljer jag med att börja med en sub pga platsbrist bl a. Men jag lägger det du sagt i minnet
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000