HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 bäst Mikrosystem bra ljud bra pris ....
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2011/04/25 :  19:53:23  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message
Min mor o far vill köpa det minsta med lagom mycke volym

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=111768

ingen avancerad musik typ cohagen,wikström,jöbak så den behöver ju nästan varken bas lr diskant.

några ideer förslag?

wHy r u here? ask yourself

Wilderwein
Member

534 Posts

Posted - 2011/04/25 :  20:46:00  Show Profile Send Wilderwein a Private Message
Hej!
Ja leta upp en Beosound Century som är i fint skick. Borde du få för ca 3000-4000 kr med fjärr.

Hälsningar
Kareem
Go to Top of Page

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2011/04/25 :  21:47:10  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=950

orginalet??

kanske svår att få tag på?

Edited by - Gordi on 2011/04/25 21:47:32
Go to Top of Page

Wilderwein
Member

534 Posts

Posted - 2011/04/25 :  23:09:26  Show Profile Send Wilderwein a Private Message
Ja precis.
Försök att få tag i en så ny spelare som möjligt, den med alupucken över cd istället för svar puck tycker jag personligen är snyggare och då är den också av nyare årsmodell..

Nej jag tycker man ser dem ganska ofta på blocket.... Väldigt undervärderad i mitt tycke.

/Kareem
Go to Top of Page

Ekan
Member

139 Posts

Posted - 2011/05/06 :  20:16:34  Show Profile Send Ekan a Private Message
Tivoli Audio har jag själv funderat på att sätta ute hos mina föräldrar, såg ett "Music System" till salu på blocket för 2,5k som var mycket frestande...fast kanske någon av de mindre modellerna passar dina päron bättre? Hursomhaver så brukar det märket prestera bra, fast är en smula dyra nya.

Musiksystem som slimmats ner och nu växer...
Go to Top of Page

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2011/05/06 :  22:53:15  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message
Coolt system =) men inte ens jag hängde med .... http://www.tivoliaudio.se/

dom gillar feng schu? stavning lol så mindre enklare lättare lägre krav low tech

Go to Top of Page

Ekan
Member

139 Posts

Posted - 2011/05/07 :  00:56:52  Show Profile Send Ekan a Private Message
Har du hittat roligheter på deras svenska hemsida? felstavningar med mera och fadäser på en officiell produktsida är alltid askul! Jag har dålig koll på kinesiska, enligt wikipedia så uttalas feng shui [fung-SHWAY], men det finns nog en massa varianter ;-)

Annars kan jag hålla med om att det är ganska svårt att hitta en kompaktstereo som INTE är översölad med funktioner samt ser bra ut och är enkel för föräldrarna att hantera!

Musiksystem som slimmats ner och nu växer...

Edited by - Ekan on 2011/05/07 00:58:19
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000