HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vägghylla för skivspelare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

B Peter
Member

635 Posts

Posted - 2003/01/29 :  23:09:48  Show Profile Send B Peter a Private Message
Jag har för mig att det är Sontec som har en dansk vägghylla, finns i två storlekar, som ser riktigt rejäl ut. Skulle gärna ha en sån själv, har idag min Thorens på ett Ikea lack bord med spikfötter (det fungerar i.o.f.s. tillräckligt bra).
Go to Top of Page

divander
Member

1905 Posts

Posted - 2003/01/29 :  23:12:51  Show Profile Send divander a Private Message
Regas kostar 999:- hos Vinylbutiken.

Oops! I did it again
Go to Top of Page

Jakob_S
Member

665 Posts

Posted - 2003/01/29 :  23:29:32  Show Profile Send Jakob_S a Private Message
Alltså, det där med rega-hyllan är nog dumt. den är ju anpassad till regas små spelare som har en lätt & styv plint & trivs med lite, lite studs i hyllan istället. LP12:an är lite tyngre & har ju flytande upphängning och ska helst stå vrålstadigt. Jag hade gått på Quadraspire-hyllan som står på 4-spikes mot väggbeslagen. Den kostar 3000kr & finns säkert i den finish du önskar Lars. Ska köpa en sådan själv.

Tack för mig & lycka till!

Hifi handlar inte om att veta - det handlar om att känna.
Go to Top of Page

peder47
Member

587 Posts

Posted - 2003/01/30 :  00:27:33  Show Profile Send peder47 a Private Message
Hej igen Lars

Du skrev...
*Audiotech har ingen tillverkning längre berättade Kalle på High Fidelity.*

Jäkligt synd för den är bra,jag betalade 1900:- för den....fast det var i och för sig för ca 7 år sen,så den hade väl kostat ca 3-3500:- idag.

Men iom att du har en LP12:a så ta steget fullt ut och skaffa Mana-hyllan,jag vet att den är dyr men fruktansvärt bra till just LP12:an.

John Watson, ägaren till Mana har själv en LP12:a...så du kan ju gissa vad den är utvecklad mot .

Det var ifs Audiotechen också men den finns ju inte längre att få tag i, ny iaf.

Jag kommer själv att byta till Mana´n lite längre fram.Titta på Manas forumsida så får du även lite tips

Peder

Våga vara *openminded*
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2003/01/30 :  00:37:46  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Den hylla som Peter B tänker på är nog Audiomagic som såldes av Audioactive i växjö kontakta dom de kan ha något.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000