Det kan ju vara ett bra nybörjarprojekt (och jag ska ta det försiktigt med nätdelen). Om du håller i beställningen så är det ju lika bra att hänga på! Två förstärkarkort och två nätdelar.
Edit: Ändrade mej. Jag kommer kanske köra minihögtalarsystem för skrivbordet biampat....kanske någon sorts banddiskant???...
Jag hade tänkt beställa hela plåtar, dvs 2vå nätdelar och två förstärkarkort per plåt. Vad intresserade sedan gör med dem är upp till var och en. Men det är parvis som gäller (nätdel+förstärkning).
Varför inte anlita pcbcart.com ? De gör skitsnygga kort och det blir inte jättedyrt heller. Olimex gör lite sladdriga kort av det jag har sett och då är jag snäll.
PA En zip-fil som mailas är aningen smidigare än att fylla i all info som krävs på pcbcart. Nu har jag inte kollat så noga men hälften av sakerna de vill ha vet jag inte vad det är.
Kmj, fördelen med ett formulär som du naturligtvis sparar är att i det så kommer alla fakta med men du kan faktiskt lämna kommentarer till kineserna och de är bra på engelska. I zipfilen kan du även lämna tilläggsinformation.
Det jag menade är att till olimex är det bara att maila filen med min info. På PCB-cart verkar det vara lite omständigare. Jag registrerade mig för att testa men då jag inte vet riktigt vad jag ska fylla in så vet jag inte om jag får det rätt.