HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Primare a33.2?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ranefjord
Member

422 Posts

Posted - 2009/06/05 :  15:58:14  Show Profile  Visit Ranefjord's Homepage Send Ranefjord a Private Message
Har suttit och slösurfat lite på trisse-stärkare idag, inte för att jag är i köptagen, utan snarare pga något allmänintresse =). Ibland bara fastnar man i hifisurfandet. Man dras med. Så jag började läsa lite om Primarestärkare. Snygga saker, och många verkar uppskatta ljudet. Men, jag hittar nästan ingenting om deras modell a33.2. Har möjligtvis någon person här lyssnat lite och vill berätta mer? Det hade varit spännande. Hur låter rackaren? Hur funkar den för finlir på lägre volymer, hur funkar den på normala volymer? etc. Ljudbild? Upplösning? Give me! Den skulle ju vara ganska snygg tillsammans med min Lavry...

Snoogens

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2009/06/05 :  17:55:35  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
Den skulle ju vara ganska snygg tillsammans med min Lavry...
Ska du sitta och titta på den...Trodde att man skulle lyssna

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Ranefjord
Member

422 Posts

Posted - 2009/06/05 :  20:00:47  Show Profile  Visit Ranefjord's Homepage Send Ranefjord a Private Message
En förstärkare ska synas, inte höras .

Snoogens
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2009/06/05 :  20:54:20  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Jag funderar på att ta fram en förstärkar-attrapp, en stor bamsig, macho-låda i glänsande krom med superblåa lysdioder, som man helt enkelt trär över den lilla lilleputtförstärkaren man har hemma. Vad tror ni om det? Det borde bli en succé.

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2009/06/06 :  00:13:16  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
En förstärkare ska synas, inte höras

LTS-slogan
För min del så funkar små lådor utmärkt, det viktiga är hur det låterProblemet är att det brukar bli något större lådor när man ska ha billigt och strömstarkt

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000