Author |
Topic |
|
Ranefjord
Member
422 Posts |
Posted - 2009/06/05 : 15:58:14
|
Har suttit och slösurfat lite på trisse-stärkare idag, inte för att jag är i köptagen, utan snarare pga något allmänintresse =). Ibland bara fastnar man i hifisurfandet. Man dras med. Så jag började läsa lite om Primarestärkare. Snygga saker, och många verkar uppskatta ljudet. Men, jag hittar nästan ingenting om deras modell a33.2. Har möjligtvis någon person här lyssnat lite och vill berätta mer? Det hade varit spännande. Hur låter rackaren? Hur funkar den för finlir på lägre volymer, hur funkar den på normala volymer? etc. Ljudbild? Upplösning? Give me! Den skulle ju vara ganska snygg tillsammans med min Lavry... |
Snoogens |
|
FBK
700.000-klubben
7379 Posts |
Posted - 2009/06/05 : 17:55:35
|
quote: Den skulle ju vara ganska snygg tillsammans med min Lavry...
Ska du sitta och titta på den...Trodde att man skulle lyssna |
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland. |
|
|
Ranefjord
Member
422 Posts |
Posted - 2009/06/05 : 20:00:47
|
En förstärkare ska synas, inte höras . |
Snoogens |
|
|
Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben
7949 Posts |
Posted - 2009/06/05 : 20:54:20
|
Jag funderar på att ta fram en förstärkar-attrapp, en stor bamsig, macho-låda i glänsande krom med superblåa lysdioder, som man helt enkelt trär över den lilla lilleputtförstärkaren man har hemma. Vad tror ni om det? Det borde bli en succé.
|
"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker" |
|
|
FBK
700.000-klubben
7379 Posts |
Posted - 2009/06/06 : 00:13:16
|
quote: En förstärkare ska synas, inte höras
LTS-slogan För min del så funkar små lådor utmärkt, det viktiga är hur det låterProblemet är att det brukar bli något större lådor när man ska ha billigt och strömstarkt |
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland. |
|
|
|
Topic |
|