Author |
Topic |
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2008/06/24 : 21:27:28
|
Börjar bli lite intressant nu. Satte innan EM, 100:- på att ryssarna vinner alltihopa. Jag spelar nästan aldrig, men hade på känn att detta var ett ungt, hungrigt lag med en kompetent coach och med potential att överraska.
Nu behöver dom "bara" vinna två matcher till . |
Veckans skiva, här ! |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2008/06/29 : 19:55:00
|
Tyvärr gick det inte hem, Hal,,, men en bra chansning.
En tanke som jag fick nu, så här innan finalen i kväll. Är det inte nån match om 3'e plats ?????
Har man avskattat det ? |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben
10180 Posts |
Posted - 2008/06/29 : 20:21:06
|
Visst är det märkligt? Om inte annat så är det ju förluster av reklamintäkter och det brukar inte sportnissarna ge bort.
sambo: Heja Tyskland! huzze: Heja Spanien! |
|
|
Marina Jansson
Member
2328 Posts |
Posted - 2008/06/29 : 21:34:55
|
Vi hejar på Spanien, hela familjen. Torres är hjälten! |
Waf, Waf!
|
|
|
poppen
Member
1570 Posts |
Posted - 2008/06/30 : 11:38:40
|
Långa bollar på Bengt boll funkar inte längre. Korta pasningar omedelbart. i stället för att stå still en kvart och titta och fundera och filosofer och meditera vart jag ska passa. Spela back till back till mittfält till back och lång boll till bengt förlåt Zlatan funkar ju inte. Då tar motståndaren bolen kontrar och gör MÅÅÅÅL. Sverige måste byta taktik, Tänka nytt. Vi måste tänka osvenskt. Allt måste inte vara trygt. Vi har tryghtes mani. Fobi mot att pröva våra vingar. i bland är det bätre att flyga för högt än att stanna kvar på fängelseön. |
|
|
Topic |
|