HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Ny på forumet.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Strata
Starting Member

12 Posts

Posted - 2008/06/14 :  23:47:33  Show Profile  Visit Strata's Homepage Send Strata a Private Message
Hej. Jag heter Michael Ambjörn och har äntligen blivit medlem här på forumet. Mitt Hi-Fi-intresse har börjat sent rent ljudmässigt. Samlat vinyl har jag gjort sedan slutet av 60-talet. Sakta håller jag på att rusta min anläggning. Senaste tillskottet är en Sugden A21a klass A förstärkare på 2x20w, med min standard, ett rejält lyft upp från min HK 6900. Nytt stift har det också blivit, ett Clear Audio Talismann, också ett stort steg upp. (Vad mycket information det finns begravt på de flesta vinylskivor. Jag har precis börjat ett grammofonbygge som jag hoppas ska matcha min nya PU. Jag ska snarast presentera bygget på DIY-sidorna här. Kul att äntligen vara här.

Michael

Mc Square
Member

3723 Posts

Posted - 2008/06/14 :  23:55:16  Show Profile  Visit Mc Square's Homepage Send Mc Square a Private Message
Välkommen.

Bygga grammofon?Ser fram emot att läsa mer om det snart.

Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt...
-->Mitt system
EoJeud - A better snack!

"220 volt för att det kittlar så skönt"
Go to Top of Page

Just Audio Magic
Semesterfirare

553 Posts

Posted - 2008/06/15 :  00:24:30  Show Profile  Visit Just Audio Magic's Homepage Send Just Audio Magic a Private Message
Välkommen Michael, hoppas du får mycket nöje o nytta av Hififorum.nu :)

Micke äger och driver Just Audio Magic tillsammans med Jenny !

www.justaudiomagic.se
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2008/06/15 :  08:02:40  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

Hej och välkommen Michael!
Jo det har varit lång väntetid och långa köer i medlemsintagningen. Tyvärr blir det så ibland, dygnet har bara 24h för mig med.

Missade jag att skicka dig länken till vår presentationstråd i välkomstmailet? Det ber jag om ursäkt för.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.37 sekunder. Snitz Forums 2000