Author |
Topic |
|
jonash
Member
299 Posts |
Posted - 2008/04/12 : 09:47:02
|
Jag tänkte bara säga att om nån är intresserad utav att tex få ett handritat schema renritat i schemaprogram, eller till och med utifrån ett schema ett PCB kort ritat, och till och med tillverkat så kan jag hjälpa till med sånt. Tillverkningen är professionell, dvs inget jag själv står och gör, utan det görs i Norge i en riktig fabrik.
Nu hoppas jag innerligt att jag inte kommer få en hel drös med jobb, för det har jag inte riktigt tid med, för jag kan bara göra detta på fritiden / läs sena kvällar på jobbet.
Jag gör det ju helst inte helt gratis. Tillverkandet kommer bli vad de tar i Norge, det jag beställt hittills är kort som är utav storleken typ en halv A4, med kanske 300 vior. Och vanliga FR4. Man kan få guldlager...
Nåja, tänkte bara att om nån vill så finns möjligheten.
mvh Jonas |
|
McGyver
Member
1737 Posts |
Posted - 2008/04/12 : 10:54:58
|
Vad tar firman i Norge för att göra ett sådant kort?
Tror det finns en hel del DIY:are som själv kan fixa Gerberfilerna ,men saknar någonstans där de kan få "billiga" prototypkort gjorda!
/R
|
The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action. - A. Kindsvater |
|
|
peranders
Member
2456 Posts |
Posted - 2008/04/12 : 18:34:43
|
Lova inte för mycket nu, "helst inte gratis".... hyggligt om du nu står till tjänst och gör ett professionellt jobb. Vad är priset då? |
/Per-Anders eller P-A |
|
|
maal
Member
803 Posts |
Posted - 2008/04/12 : 21:00:42
|
Det låter ju intressant . Vad kan priset bli för ett kort enlagers i europaformat? |
|
|
|
Topic |
|