Author |
Topic |
|
Larsho
Member
5340 Posts |
Posted - 2007/12/16 : 19:52:57
|
Har försökt leta i arkivet men har inte hittat Topicen där jag läste att man kan dölja sina ikoner på skrivbordet så det ser rent och snyggt ut.
Någon som kan hjälpa mig?
Läste även att Jocke (drkim) använder sig av en s.k list överst på sidan, hur gör man det |
Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död |
Edited by - Larsho on 2007/12/16 20:34:25 |
|
drkim
Klubbmästare HKS
2647 Posts |
Posted - 2007/12/16 : 20:40:41
|
Snabbstartfältet går att flytta vart man vill så länge det inte är låst, genom att dra det dit man vill ha det (markera med muspekaren och sedan hålla musknappen nere medans man drar det dit man vill)...
Tyvärr funkar inte det i Vista som jag kör nu - så där får man istället dubbla tjockleken på raden nere genom att dra i den...
Mvh Jocke |
Med vänliga hälsningar Jocke
Mitt system! Maila mig! |
|
|
Ryssen
100.000-klubben
8661 Posts |
Posted - 2007/12/16 : 20:56:53
|
quote: Snabbstartfältet går att flytta vart man vill så länge det inte är låst, genom att dra det dit man vill ha det (markera med muspekaren och sedan hålla musknappen nere medans man drar det dit man vill)...
Går att göra nya verktygsfält,jag har 3st. 1 uppe,1 höger,1vänster. Högerklicka på snabbstartfältet välj nytt verktygsfält,dra det dit du vill ha det,välj dölj automatiskt,klart! |
Learning by burning.. You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
|
|
|
Larsho
Member
5340 Posts |
Posted - 2007/12/16 : 21:25:12
|
Jo men hur får jag bort ikonerna från skrivbordet så det blir rent |
|
|
Ryssen
100.000-klubben
8661 Posts |
Posted - 2007/12/16 : 21:34:18
|
Enkelt!Flytta dom till de nya verktygsfälten (dra och släpp)och ta bort dom från skrivbordet. |
Learning by burning.. You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
|
|
|
Larsho
Member
5340 Posts |
Posted - 2007/12/16 : 21:58:26
|
Hittade precis hur man gör. högerklickar och väljer ordna ikoner, därefter tar man bort bocken vid Visa ikoner och vips är de borta men finns ändå kvar
Ska även testa ditt sätt Ryssen, verkar inte heller så dumt |
|
|
|
Topic |
|