Jag säljer min Nite klocka eftersom jag har för många helt enkelt. Den är mycket kraftig och gedigen med helt otrolig läsbarhet i mörker. Helt enastående. Armbandet är profilerat för armen och mycket behagligt.
Klockan är ny, original, svenskköpt och med fullständig dokumentation.
Den blir din för 2000:- SEK
Finns i Stockholm
Micke
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
§.5 Försäljning, reklam och systematisk marknadsföring. Enträget propagerande för en viss produkt oavsett om man är knuten till ett företag eller inte blir i längden väldigt tråkigt och tjatigt. På HiFiForum.nu sker reklam enbart via banners. Vi har det på det viset för att forumet skall vara lättläst och inte bli översållat med reklam. Det
är ju trots allt diskussionerna som skall stå i fokus. Administrationen av reklamen sköts av Admin. Reklam på andra ställen än de av Admin rekommenderade skulle göra forumet svårläst och är därför inte tillåtet. Som exempel kan nämnas att reklam inte hör hemma i en medlem's avatar (/signatur). Försäljning sker under vår köpes/bytes/säljes -avdelning och inte inne på forumen.