Author |
Topic |
TNT
Member
204 Posts |
Posted - 2003/01/10 : 17:54:25
|
Get a life! |
Jag postar, alltså finns jag |
|
|
10
Member
732 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 18:03:30
|
quote: Står det inte en liten B&O i hörnet också! Alltså det feta systemet är bara för att visa upp, medan ljudet kommer från dansken!
Äh, dansken är bara uppställd som CD-ställ! |
|
|
Mirage
Member
493 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 19:40:42
|
Eftersom Hifi Choice's omdöme om JBL K2 S9800 kommenterats här kanske även detta kan vara av intresse.
I senaste utgåvan (#21) av Hifi+ skriver även Paul Messenger om dessa högtalare. Artikeln avslutas med "If there's a better speaker out there, I've yet to hear it."
Tidningen kan beställas på: http://www.hifiplus.com/
|
Erik Nyström Mitt system eller här |
|
|
Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!
6152 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 22:30:10
|
JBL
"If there's a better speaker out there, I've yet to hear it." |
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet. |
|
|
oliver
Member
714 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 23:18:18
|
quote: Originally posted by Mirage
Eftersom Hifi Choice's omdöme om JBL K2 S9800 kommenterats här kanske även detta kan vara av intresse.
I senaste utgåvan (#21) av Hifi+ skriver även Paul Messenger om dessa högtalare. Artikeln avslutas med "If there's a better speaker out there, I've yet to hear it."
Tidningen kan beställas på: http://www.hifiplus.com/
Den tidningen som jag tyckt så bra om fasen också. |
Skeptiker |
|
|
Mirage
Member
493 Posts |
Posted - 2003/01/11 : 23:47:12
|
Jaså Niklas, du blev så glad att det blev en ny sigantur! Jag förmodar att Hifi+ fått en ny abonent, eller att åtminstone #21 är beställd. Jag tror du blir ännu gladare av att läsa den sexsidiga artikeln, och se vad han jämför med.
För övrigt måste jag säga att jag verkligen gillar Hifi+, jag har läst den sen utgåva 2. Det mesta är långt ifrån vad jag har råd med, men jag tycker ändå det är roligt att läsa om grejerna. På samma sätt som man kan sitta här och se på bilder av fantastiska anläggningar, eller intressera mig för bilar och båtar jag aldrig kommer att ha råd med. Tidningen håller mycket hög tekniskkvalitet med bilder som är rena hifiporren! Flera av de som skriver i tidningen är dock knutna till branschen. De skriver dock en hel del om mer överkomliga apparater och högtalare också.
|
Erik Nyström Mitt system eller här |
|
|
Topic |
|