HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Köp funderingar kring Advantage S1
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

garmen
Member

757 Posts

Posted - 2007/03/06 :  22:41:13  Show Profile Send garmen a Private Message
Jag går och funderar på att köpa en S1, men hur ser framtiden ut ? Är det värt att lägga dom pengarna, jag vet att det är en kanonspelare. Jag vet att den kommer passa som handen i handsken till resten av mitt system. Men skall man kanske kika på en multispelare istället ? Kanske en gondoul ? Eller motsvarande. Utvecklingen ligger ju knappast still vad det gäller cd och andra format.

Ifall någon kan komma med lite sköna synpunkter och tankar kring detta så skulle jag bli väldigt glad.

"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har"
Lukas 8:18

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35882
skivsamlingen uppdateras fortlöpande -> http://www.discogs.com/collection?user=garmen

Twilighter
Member

590 Posts

Posted - 2007/03/07 :  00:32:44  Show Profile Send Twilighter a Private Message
beror nog på vad du har i skivsamlingen, samt antal kanaler

ska du upp från S1 så blir det ju minst en nivå 2 troligen M eller 3:an och då snackar man ju en hel del pengar

så ställ dig frågan skall jag köra fler än 2 kanaler ? om ja så är ju svaret givet att gå på gondul, är det nej så är det frågan om en M variant

och efter det så får plånboken avgöra :)

Audio GD CD7-->Audio GD REF7.1 --> Audio GD Master 8 --> McCormack DNA 0,5
--> Ino Audio pi60s

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000