HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 QRS ???
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2002/07/12 :  09:34:43  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Jag tror inte att försäljningen kom igång. Mvh Kristofer
Go to Top of Page

dekengren
Member

389 Posts

Posted - 2002/07/14 :  15:07:29  Show Profile Send dekengren a Private Message
> Tyvärr bor jag i sthlm, så det är inte aktuellt att göra avbön genom att åka till hifi-consult för att lyssna på nytt, men hittar jag ett par i huvudstaden så kommer jag att ge dem en ny chans.

molsson, jag har följt tråden med stort intresse. Dom säljer ett par beg. Saturnus på Best Sound i Odenplan just nu. Dom är ordentligt inspelade och jag tyckte dom lät helt himmelsk med SAT-prylar (funderar på att uppgradera från mina tellusar som jag ledsnat på). Om du orkar ge dom en ny chans skulle jag vara mycket intresserad av att höra om du fortfarande tycker dom låter lika illa!

/Daniel
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2002/07/14 :  15:23:37  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Som sagt QRS Saturnus går djupare än Tellus. Saturnus går ner till 32 Hz medan Tellus går ner till 35 Hz. Mvh Kristofer som just har fått sitt bredband att fungera.
Go to Top of Page

molsson
Member

1646 Posts

Posted - 2002/07/14 :  19:33:08  Show Profile Send molsson a Private Message
dekengren: Tack, jag får åka in och kolla detta.

Som sagt tidigare, JAG HAR INGENTING EMOT QRS.

/Marcus

Låter det bra, så är det bra. Oavsett vad polarna tycker
Go to Top of Page

StefanB
numera Akkelis Audio

1752 Posts

Posted - 2002/07/20 :  23:16:30  Show Profile  Visit StefanB's Homepage Send StefanB a Private Message
Ville bara glädja Sladd och Pjotre med att min morbror i Arjeplog, känd här som Swingpjatt beställt ett par QRS Saturnus. fter era goda vistord ansåg han det vara bätttre använda pengar än ett par Merkurius. Då de var begagnade var prisskillnaden "bara" 7500 kr.

Nu får vi bara hoppas han blir nöjd. De skall ersätta ett par Wijk V3:or.

Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/07/20 :  23:46:08  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Kul att höra!

Om swingpjatten stöter på injusteringsproblem är han välkommen att maila. Är de begagnade så saknar de aktuell manual vilket gör det hela lite vanskligt.

Skulle själv gjort samma val

- - Jag förstår hur du menar - hur menar du då? - -
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000