Author |
Topic |
|
ThinMan
Member
215 Posts |
Posted - 2006/12/08 : 22:30:27
|
Hej alla, jag är ny på forumet och har inte ens hunnit presentera mig ännu - men jag jobbar på det- så jag hoppas ni ursäktar en nykomling som kommer med tekniska bekymmer. Tillika en nykomling som bokstavligen har tummen mitt i handen, jag kan knappt byta en säkring
Till saken, jag har en alldeles nyinköpt begagnad ShengYa (Vincent) SV-238 integrerad förstärkare, tungklumpen kallad. Jag har inte ens haft den en vecka och redan har en kanal lagt av. Jag har skiftat signalkablar, högtalarkablar och grejat men felet består. En kanal är totalt tyst. Min fråga till er, hur ska man gå vidare med detta, är det ett fel som kan vara enkelt att åtgärda?
Och, om man ödmjukast kan fråga om det finns någon på forumet som finns i krokarna av Göteborg och Majorna som kan detta så mycket bättre än jag, som kanske jobbar med detta och som är villig att mot ersättning ta sig en titt? Känns liksom deppigt att skrota en sådan 32-kilos skönhet, eller hur?
Tacksam för lite input |
Bop til you drop |
|
miaber
Member
1345 Posts |
|
miaber
Member
1345 Posts |
|
ThinMan
Member
215 Posts |
Posted - 2006/12/09 : 09:39:17
|
Tack! |
Bop til you drop |
|
|
ThinMan
Member
215 Posts |
Posted - 2006/12/09 : 09:42:52
|
Förresten, har du någon kontaktinfo till detta företag. Jag lyckas inte hitta något? |
Bop til you drop |
|
|
miaber
Member
1345 Posts |
|
|
Topic |
|
|
|