HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Köpråd integrerad
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2006/10/02 :  15:55:26  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Primare I30 är ett minst bra alternativ som Bladilus Thor tycker jag. Detta ansåg även Hifi Musik i det senaste stor testet över integerade förstärkare. Har dock inte haft nöjet att testa den men hade för inte alls länge sedan A30.1 här som är föregångaren.Mvh Kristofer
Go to Top of Page

om.s
Avstängt på egen begäran

383 Posts

Posted - 2006/10/02 :  16:28:44  Show Profile Send om.s a Private Message
Denne har jeg meget god erfaring med, passet meg bedre enn feks BAT VK 300X SE, den burde være mulig å få for de nevnte pengene...

Audionet SAM V2

Silver finish....

mvh

"Too many people of today know the price of everything and the value of nothing"...

Edited by - om.s on 2006/10/02 16:30:39
Go to Top of Page

om.s
Avstängt på egen begäran

383 Posts

Posted - 2006/10/07 :  19:30:49  Show Profile Send om.s a Private Message
Ang min lille anbefaling av Audionet SAM V2, så fikk jeg hjem idag Stereophile Oktober 06, ett slikt 500+ recomende components list utgave, der denne lille Tyskeren hadde klatret inn som ett Kl A ranked component, ikke dårlig.....

edit:
Testen ligger på Stereophile's websider nå:
http://stereophile.com/thefifthelement/606fifth/index1.html

mvh

"Too many people of today know the price of everything and the value of nothing"...

Edited by - om.s on 2006/10/08 04:09:36
Go to Top of Page

Joacim
Member

337 Posts

Posted - 2006/10/08 :  15:58:36  Show Profile Send Joacim a Private Message
Varför inte en relativt ny Lavardin IS Reference (bör kunna fås för de pengarna!?)
Stämmer mer än väl in på Dina önskemål! (Du kan då också lägga till "musikalisk", "kontroll" och "upplösning").

Du får inte ha allt för tröga högtalare för IS'en, då det kanske kan bli problem med mycket höga lyssningsnivåer?!

A-klass i senaste Stereophile (som en av de billigaste i den klassen), också tillsammans med sin storebror IT ...

Boulder, Ayre, Avalon, Cardas and NCA forever!?
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000