HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Tivoli efter apare?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/09/28 :  22:35:02  Show Profile Send dwain a Private Message
Ville bara tipsa om rustas tivoli liknande radio för 200kr som heter arch audio köpte en sådan igår å fy vad den imponerade ljudmässigt. gick å spela riktigt högt också med line in kopplade min dator å jag kunde köra volympotten i botten med bra ljud å då var det riktigt högt. kanske något som går å modda? byta 3" elementet? själv ska jag laga min så fort jag startar den så verkar det som den kopplar ut volympotten delvis i min läge spelar den trotts att det borde vara tyst å när den lämnar min läge såå spelar den max volym. men modda blir det defenitivt kanske slänger upp några bilder. ett riktigt fynd enligt mig

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2006/09/28 :  22:46:20  Show Profile Send U1 a Private Message
Kolla denna tråden?

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=38683&whichpage=1&SearchTerms=tivoli%2Cmodd

Edited by - U1 on 2006/09/28 22:47:27
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2006/09/29 :  00:07:49  Show Profile Send Blue a Private Message
Vill bara lite OT och i all välmening påpeka att det inte heter "tivoli efter apare" utan "Tivoliefterapare". Två särskrivingar på en gång, ajabaja!

www.skrivihop.nu

(Som tydligen är nedlagd, fast rätt kul ändå!)

: )

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2006/09/29 :  09:25:39  Show Profile Send classe a Private Message
jag har en i köket o frugan är nöjd,hon kan lyssna på radio i köket igen.

18 ska de va.
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/09/29 :  20:08:23  Show Profile Send dwain a Private Message
Inte undra på att jag nästan fick ig i svenska hehe. Blev väldigt förvånad över hur bra den lät. nu låter den inte så mkt alls för min lagning av potentimetern gick åt skogen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000