HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Trevlig långfredagsafton hififorumister...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SoulManager
Member

91 Posts

Posted - 2006/04/14 :  21:50:29  Show Profile Send SoulManager a Private Message
Vill önska alla hififorumister en trevlig lågfredagsafton.

Själv har jag efter att ha tillryggalagt 50 mil för att skjutsa den övriga familjen till morföräldrarna belönat mig själv med en god middag och så lite Marquez de Arienzo (Grand reserva) till det.

Makalöst vad gott det kan smaka att för första gången sedan bebisen tittade ut och förgyllde (och stundtals fyllt) vår tillvaro (med kraftiga ljudstötar) kunna äta i lugn och ro och avnjuta ett glas med OH-gruppshaltigt smaklöksvärmade fluidum.

"Technology...the knack of so arranging the world that we don't have to experience it."

[Max Frisch]

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/04/14 :  21:59:04  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Tack det samma!
Själv sitter jag och avnjuter en god öl och myser med gumman tillsammans med en god skiva på relativt hög volym(vinyl så klart)

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2006/04/14 :  22:08:10  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message
Kom precis hem från bion efter att ha sett "Inside Man".
Bra film.

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7783 Posts

Posted - 2006/04/15 :  00:23:12  Show Profile Send Fuling a Private Message
Jag fick ett ganska oväntat besök av min skäggige, tatuerade polare som kom med ett påskägg, en egenkomponerad vulgär påskdikt och en skräckfilm. Alla sätt att fira påsk är bra utom de dåliga...

"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"
Go to Top of Page

Kmj
Member

2870 Posts

Posted - 2006/04/15 :  00:50:43  Show Profile Send Kmj a Private Message
haha, ni har det då mysigt. Själv sitter jag på jobbet.

.....where the music comes to die.
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2006/04/15 :  00:53:02  Show Profile Send ryst a Private Message
precis klämt 3 filmer på raken.
Så jäkla skönt att vara ledig

______________________________________________
Sonos -> Classé Delta SSP-800 -> Classé Delta CA-M400 -> B&W 802D
Go to Top of Page

Kmj
Member

2870 Posts

Posted - 2006/04/15 :  02:41:05  Show Profile Send Kmj a Private Message
bah, humbug

.....where the music comes to die.
Go to Top of Page

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2006/04/16 :  18:46:51  Show Profile Send DIESEL a Private Message
en ledig dag (lördag) sen var det bara jobb för hela slanten. Dock så behövs pengarna för kommande investeringar

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000