HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Har alla fått sin krympslang?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/04/14 :  18:20:58  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Eftersom moderatorerna inte vill ha säljsidan nerkladdad(sorry mitt fel) med detta så ställer jag frågan här,eftersom det visat sig att posten strular i vanlig ordning och en dialog med mottagarna av detta måste ske.

Var snälla att meddela mig om ni INTE fått er slang senast Fredag nästa vecka.

/reel

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/04/15 :  08:37:48  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
En del har fått sin slang,andra inte.
Tydligen var det för lite porto på dom.
Jag var uppe till min postterminal och frågade om det skulle gå att skicka på detta viset och det skulle inte vara några problem.
Hör efter på er närmaste postterminal om brevet ligger där.

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/04/15 :  13:09:05  Show Profile Send mayro a Private Message


jajamensan.. På plats.. Så nu inväntas bilen den skall sättas in i så elsystemet inte har en enda hängande ful kabel någonstans...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000