Author |
Topic |
|
snare2
Member
547 Posts |
Posted - 2006/03/20 : 09:30:22
|
Jag har sökt efter någon bra vägghylla så att jag kan montera upp min Kuzma på väggen.
Utbudet verkar dock inte vara så stort, då jag har kollat med de lokala hifibutikerna här i Karlstad utan att finna något.
Jag har sett en hylla hos Ljudmakaren, som kommer från Projekt, där de hade ställt sin Kuzma, & det såg bra & stabilt ut. Dock så kan jag inte hitta denna hylla någonstans.
Jag tycker att det som finns för väggmontage är mest för enklare elektronik & med fula, veka glashyllor.
Har ni några förslag & tips?
Mvh |
|
plysch
Member
183 Posts |
Posted - 2006/03/20 : 09:42:33
|
Längst ner på sidan finns Rega's skivhylla, den bör väl funka?? Måste ju kunna lägga en slät platta,(glasskiva kanske)ovanpå då den verkar vara anpassad för Regornas fötter.
http://www.svalander.se/vinyl/rega_skivspelare.htm |
|
|
Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben
6796 Posts |
|
Creative Audio
Member
2547 Posts |
|
snare2
Member
547 Posts |
Posted - 2006/03/22 : 08:38:45
|
Tack för förslagen:-)
Pagode hyllan såg mycket intressant ut, vem säljer dessa i sverige?
Mvh |
|
|
Apinator
Member
311 Posts |
Posted - 2006/03/22 : 09:22:11
|
snare2: Jag tror att Lyssna i Ystad säljer Pagode. Ring dom och kolla! Dom har visserligen inte Pagode hemma men jag tycker mej ha sett broschyrer på dom där. Men tänk på att sitta ner när dom berättar priset för dej för vad jag har för mej så är Pagode grejer rätt så dyra, tycker jag iaf!
MVH Dan |
"Vägarna till toppen av berget är många, men väl där är utsikten densamma" Kinesiskt ordspråk. "Stativhögtalarfetischist" |
|
|
|
Topic |
|