Author |
Topic |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2006/03/13 : 21:56:38
|
Vore det inte otroligt käckt att kunna ladda upp filer till knaak via Hififorum?
Default hamnar bilden direkt under aktuell user's katalog (som heter exakt som user'n).
Senast jag kollade koden bör det vara möjligt att ge denna möjligheten endast för medlemmarna (det finns redan denna koll för att få skriva inlägg, t.ex.).
Kanske kan hjälpa medlemmar som inte är så flinka med datorer. Dessutom bör man kunna göra liverepportagen otroligt live...
Lite hjälp på vägen... http://www.aspin.com/home/webapps/fileoper/upload?sort=price&order=asc
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2006/03/13 : 22:02:46
|
Har kollat lite på det, men det kommer att hamna på Brewitz lista så får senaste uppgraderingen är avklarad.
Jag och Meyer snackade om det för 1 år sen, men jag har inte tillräckligt med kompetens i php. Dock verkar det inte vara så många som har problem med ftp uppladdningen. |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
brewitz
SW-hantering
1624 Posts |
Posted - 2006/03/13 : 23:23:12
|
Du har rätt i att det är en väg att kontrollera vem som laddar upp och vad det är, jag kan bara se fördelar med det och ska kika på detta när uppgraderingen är klar, inga fixar eller tillägg innan dess. |
|
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!
20859 Posts |
Posted - 2006/03/14 : 00:31:34
|
Du Brewitz , du var så elak mot oss när du var på semester så vi ger dig 1 vecka , ok !
|
>musik förmedlingen< Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
|
|
|
brewitz
SW-hantering
1624 Posts |
Posted - 2006/03/14 : 00:49:10
|
Elak, jag?? Vad menar du...
För att inte hamna helt OT vill jag med detta inlägg visa på vad vi skulle kunna bli av med genom att följa EngelholmAudios förslag, tex hemska bilder som dessa
Pigeon Beach, perfekt för morgon- och kvällsdopp.
Rende-Vouz bay, en timmes promenad dit men väl där var man ensam. |
|
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!
20859 Posts |
Posted - 2006/03/14 : 00:54:08
|
Brewitz , du är en ond människa
Jäklar vad skönt det måste ha varit |
>musik förmedlingen< Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
|
|
|
mayro
Lämnat på egen begäran
10984 Posts |
Posted - 2006/03/14 : 01:02:35
|
tog på dessa direkt då bilderna kom in. Sololja på.. och drömmer om sommar... |
Driver Mayros hifidagis
|
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2006/03/15 : 19:57:00
|
Bra idé och tack för länken!
Pigeon Beach, mumma!!!
Där har jag spelat Volleyboll och druckit äckligt starka romgroggar...
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
|
Topic |
|