HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Skyltar, frontpaneler osv
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Brannmark
Starting Member

26 Posts

Posted - 2006/01/16 :  13:48:20  Show Profile Send Brannmark a Private Message
Jag kan erbjuda att ta fram skyltar, märka frontpaneler osv om någon behöver sådant. Jobbar med lasergravyr så det mesta går att fixa. Ska se om jag kan sätta ihop en lite kollektion av vad som är möjligt att göra.....

Tänkte bara ifall någon är intresserad av få profsiga märkningar av sina hemmabyggen.

Certificerad Systemutvecklare (MCP, MCSD)
ASP, ASP.Net, SQL Server, HTML/XHTML, CSS, m.fl
Behöver du en webbsida och vill inte skriva HTML / XHTML? Kontakta mig, har lösningar allt från enkla till avancerade lösningar. Har även egna webservrar och kan erbjuda hosting till bra priser

XizzeriA
Member

108 Posts

Posted - 2006/01/16 :  14:55:46  Show Profile Send XizzeriA a Private Message
Skulle definitivt vara intressant att se smakprov samt ung. prisuppgifter. Jag tänkte bygga ett par stativare, lackerade i blanksvart. Kanske en rostfri platta bak med gravyr för bi-wiringen (+, -, treble, bass/mid) samt en liten signatur. Skulle helt klart vara häftigt.

XizzeriA
Go to Top of Page

Brannmark
Starting Member

26 Posts

Posted - 2006/01/16 :  15:09:47  Show Profile Send Brannmark a Private Message
Fixar lite prover under morgondagen. Har lite fullt upp i maskinen idag...

Certificerad Systemutvecklare (MCP, MCSD)
ASP, ASP.Net, SQL Server, HTML/XHTML, CSS, m.fl
Behöver du en webbsida och vill inte skriva HTML / XHTML? Kontakta mig, har lösningar allt från enkla till avancerade lösningar. Har även egna webservrar och kan erbjuda hosting till bra priser

Edited by - Brannmark on 2006/01/16 15:24:38
Go to Top of Page

peranders
Member

2456 Posts

Posted - 2006/01/16 :  15:20:25  Show Profile  Visit peranders's Homepage
Vad behöver du för "input" du behöver och hur blir "outputen"? Svarteloxerad aluminium, funkar det?

/Per-Anders eller P-A
Go to Top of Page

Brannmark
Starting Member

26 Posts

Posted - 2006/01/16 :  15:27:52  Show Profile Send Brannmark a Private Message
Fil format bör vara vektoriserat för bästa resultat. Kan öppna i princip alla format.

Svart eloxerad alu funkar fint att märka, märkningen blir silver/vit i nyansen.

Certificerad Systemutvecklare (MCP, MCSD)
ASP, ASP.Net, SQL Server, HTML/XHTML, CSS, m.fl
Behöver du en webbsida och vill inte skriva HTML / XHTML? Kontakta mig, har lösningar allt från enkla till avancerade lösningar. Har även egna webservrar och kan erbjuda hosting till bra priser
Go to Top of Page

Brannmark
Starting Member

26 Posts

Posted - 2006/01/16 :  15:30:16  Show Profile Send Brannmark a Private Message
Bör kanske tillägga för de som inte är så bevandrade i "vektor" format att det är filer från tex Illustrator, Corel osv. Och när man zoomar in bilden så blir det inte "punkter" som på en pixel baserad bild.

Certificerad Systemutvecklare (MCP, MCSD)
ASP, ASP.Net, SQL Server, HTML/XHTML, CSS, m.fl
Behöver du en webbsida och vill inte skriva HTML / XHTML? Kontakta mig, har lösningar allt från enkla till avancerade lösningar. Har även egna webservrar och kan erbjuda hosting till bra priser
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2006/01/17 :  00:00:04  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Hej "Brannmark"!

Trevligt att du kan erbjuda dina tjänster till medlemmar på HiFiForum.nu.
Men, vi är allergiska emot direktförsäljning på våra forum.

Jättebra att du skrivit in i din signatur att du jobbar med skyltar, du skulle inte vilja fylla i med vilket företag det är också?

För att undvika direktförsäljningen så har vi ställt butikshyllan till förfogande för näringsidkare, använd den istället för våra forum.

Vänligen,
Per Adelsson
HiFiForum.nu

P.S. Varför skrev du inte att du var företagare i ditt ansökningsmail?


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Brannmark
Starting Member

26 Posts

Posted - 2006/01/17 :  14:31:11  Show Profile Send Brannmark a Private Message
Uppfattat, finns nu på den avdelningen...

Certificerad Systemutvecklare (MCP, MCSD)
ASP, ASP.Net, SQL Server, HTML/XHTML, CSS, m.fl
Behöver du en webbsida och vill inte skriva HTML / XHTML? Kontakta mig, har lösningar allt från enkla till avancerade lösningar. Har även egna webservrar och kan erbjuda hosting till bra priser
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2006/01/17 :  18:50:38  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


Tjenare och tack för ditt PM!

Direktförsäljning i våra trådar framkallar en allergisk reaktion... Ursäkta den burdusa framstormningen...

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000