HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Kortbetalning på ihifi.se?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2005/11/20 :  13:55:44  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Jag är högst förbryllad. När själva transaktionen skall ske kommer det upp en bild "Processing transaction".




Sen händer det inget mer.


Lägger den här tråden på HiFi OFF Topic - Fritt Forum, då problemet handlar om transaktioner och inte HiFi. Fortsättningsvis rekommenderas PM-funktionen för att reda ut liknande problem mellan två parter

mvh Cyber



Edited by - MullBenkt on 2005/11/20 19:14:48

IHiFi.se
Member

190 Posts

Posted - 2005/11/20 :  14:03:44  Show Profile  Visit IHiFi.se's Homepage Send IHiFi.se a Private Message
Om det inte händer någonting till följd av "processing transaction" är det ett fel någons uppkoppling, förhoppningsvis din. Jag ska kontrollera betalningsfunktionen och återkomma.

När ett kortköp genomförs skickas all information via en tredje part för att inga uppgifter ska lagras i vårat system och därmed vara en säkerhetsrisk.

Driver www.ihifi.se

Compact / Swans / G&W / Xindak / Original / E&T / Yarland
Go to Top of Page

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2005/11/20 :  14:05:01  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Tackar ödmjukast för ett snabbt svar!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/11/20 :  14:34:56  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Lämpligt vore väl att ta kontakt DIREKT med Ihifi.se

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2005/11/20 :  14:51:13  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Helt klart Zalve, men telefontid tillämpas inte under helger, och jag visste att ägaren hade en användare här.
Go to Top of Page

IHiFi.se
Member

190 Posts

Posted - 2005/11/20 :  15:04:33  Show Profile  Visit IHiFi.se's Homepage Send IHiFi.se a Private Message
Självklart föredrar vi att kunder kontaktar oss direkt när det gäller problem eftersom det ser illa ut oavsett hur snabbt vi löser problemet. Vi har dock valt att ta en aktiv roll och säga att jag är aktiv på forumet för att svara på frågor offentligt. Jag klandrar inte Mullbenkt, i de fall där man möter problem som inte klaras upp eller får dålig service hos ett företag är Internetforum ett bra sätt att varna sina medkonsumenter.

Driver www.ihifi.se

Compact / Swans / G&W / Xindak / Original / E&T / Yarland
Go to Top of Page

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2005/11/20 :  15:12:11  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Hej igen! Nu är allt löst!

Jag har skrivit ett meddelande om det skulle visa sig att det blir dubbletter av själva ordern.

Tack så mycket för en ytterst effektiv och snabb service!
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2005/11/20 :  15:16:05  Show Profile Send Cyber a Private Message
Kul att höra att det löste sig

Mvh Cyber
Go to Top of Page

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2005/11/20 :  15:42:48  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Jag ville bara meddela att IHIFI inte bär något som helst ansvar för felet i sig. Inte alls min mening att smutskasta IHIFI.se om man skulle få för sig att tolka problemet som sådant

Kort sagt; all is well and I have myself to blame
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/11/20 :  18:44:27  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Enligt topic-rubriken verkar stället vara ett riktigt "roligt" ställe att handla på?

M
Go to Top of Page

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2005/11/20 :  19:15:27  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Konstigt! Den hette "Kortbetalning på ihifi.se?" när den låg på tipsplanket!
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/11/20 :  22:21:16  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Mullbenkt/Lars vi vill inte bli använda som bollträ i eventuella konflikter så i fortsättningen tycker jag att du skall följa Cybers råd att använda vår eminenta PM-funktion istället för forumen för att kontakta eventuella försäljare som är medlemmar.

Och med det avslutar vi denna tråd.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000