Author |
Topic |
vemsom
Member
6618 Posts |
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/08/19 : 00:58:26
|
Vi borde kanske hållt kvar vid Japan, men den där "extra" ledtråden om att det vat i muiskens tecken som tråden gick i,,, Förvillade nog mer för oss...
Trodde du att nån skulle hitta läsningen, Hal ? |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2005/08/19 : 01:06:12
|
quote: Trodde du att nån skulle hitta läsningen, Hal ?
Jag misstänkte att det skulle vara för svårt att bara sätta ihop grupperna eftersom vi inte haft någon liknade lösning. Därför hjälpte jag till med ledtrådar även till Japan och betonade även att det går i musikens tecken.
Samtidigt är ju legendariska Budokan ett måste att känna till för en musikälskare.
Blir kul med en kärlekstråd, vemsom,.....tror jag quote: Det tar nog till på söndag kväll innan du - och alla andra - finner den på OT-forumet
Ser jag fram emot. |
Veckans skiva, här ! |
Edited by - hal on 2005/08/19 01:07:07 |
|
|
bjarne
RödaTråden vinnare
778 Posts |
Posted - 2005/08/19 : 11:18:25
|
Jisses... Alldeles för mkt kunskap krävs i den senaste tidens trådar för att jag ska ha en chans quote: Budokan
låter ju mest som nåt ruskigt monster i Mumintrollet...
Hatten av för vemsom!!! |
|
|
vemsom
Member
6618 Posts |
Posted - 2005/08/19 : 11:29:48
|
Tack Bjarne :) Den enda kunskapen som behövdes var att känna till arenan och om vilka som spelat där. Samt kanske ana att det handlade om Japan ;) |
// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - - // Min "läggning" |
|
|
Draken
Member
1550 Posts |
Posted - 2005/08/19 : 12:36:45
|
Hummmmmmmmmmmmmmmm
Skåne, Göteborg å Stockholms alternativet var ju uteslutet denna gång............. Den enda kunskapen som behövdes var att känna till arenan och om vilka som spelat där m.m.
Jag vet i alla fall var Paul Mccartney har spelat En gång, men då är vi ju tillbaka i storstan
Grattis
å lycka till i fortsättningen - alla andra!
|
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2005/08/19 : 15:57:07
|
Tur att jag gick och la mig igår kväll, hade inte haft en chans överhuvudtaget... Har aldrig hör ordet Budokan så jag kan bara göra som tidigare talare och ta av hatten och buga för vemsom! |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
Topic |
|