Author |
Topic |
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2005/08/16 : 15:13:28
|
Det har ju hänt att pinnar delats tidigare.
/Jörgen G
PS Med enbart ledtrådarna hade jag inte haft en susning. Det var omkringsnacket som ledde mig rätt /DS |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
Edited by - Jörgen_G on 2005/08/16 15:15:35 |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2005/08/16 : 15:31:08
|
Tja, namnet plockades av Diesel och området av Jörgen.
Ringdommaren(jag) anser nog att det en teaminsats. Men vi får avvakta målfoto och huvuddommarens åsikt. |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
Jörgen_G
8011 Posts |
Posted - 2005/08/16 : 15:43:30
|
Ge DIESEL pinnen!
Hann ledde in mig på det rätta svaret med en felgissning när jag tog min setvinst. Nu kan han få kredit för det tycker jag!
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
DIESEL
Member
953 Posts |
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/08/17 : 00:00:44
|
Vi får nog ta in den Nyutnämde Musikmoderatorn till att göra detta jobb
(Frågar ni mig, så vet ni hur resultatet blir. Samma sak som E-type säger)
|
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2005/08/17 : 00:12:20
|
Om vi skall vara konsekventa så tycker jag att DIESEL skall ha pinnen. Då har jag inte sagt att DIESEL är mest värd pinnen utan att han hade det rätta svaret. Jörgen får glädja sig med en målgivande passning. Har själv haft nytta av framförallt Gus målgivande passningar tidigare, när jag tagit pinnar. Är nog bäst så, kan bli krångliga bedömningar annars. Vad tycker ni andra ?
Skall vi klubba det ?
|
Veckans skiva, här ! |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/08/17 : 00:32:33
|
VI är klart på HELT samma linje Hal, Pinnen utdelas till DIESEL! |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
DIESEL
Member
953 Posts |
|
Jörgen_G
8011 Posts |
Posted - 2005/08/17 : 09:48:16
|
Nöjet är helt på min sida - alltid lika roligt att vara någon till hjälp.
Jag avnjöt en Coal Ila Cask Strength igår, så jag gjorde DIESEL sällskap därvidlag också kan man säga.
/ Jörgen G |
|
|
Topic |
|